سرهنگ صادق:

بیمارستان صحرایی سپاه در ارومیه قابلیت ارتقا به ۵۰۰ تختخواب را دارد

فرمانده مرکز بهداری رزمی نیروی زمینی شمال‌غرب سپاه گفت: در شرایط بحرانی بیمارستان صحرایی ۲۰۰ تختخوابی سپاه در ارومیه قابلیت افزایش تا ۵٠٠ تختخواب را دارد.
کد خبر: ۳۸۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ - 23March 2020

بیمارستان صحرایی سپاه در ارومیه قابلیت ارتقا به ۵۰۰ تختخواب را دارد

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «رسول صادق» در بازدید از بیمارستان صحرایی شهید باکری واقع در مجتمع شهید کاظمی ارومیه اظهار داشت: این بیمارستان به منظور خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی با تمام تجهیزات و امکانات افتتاح گردیده است

وی افزود: این بیمارستان که در تاریخ بیستم اسفند با ظرفیت ۲۰۰ تختخواب  افتتاح شده در شرایط بحرانی قابلیت ارتقا به ۵۰۰ تختخواب را دارد.

فرمانده مرکز بهداری رزمی نیروی زمینی شمال‌غرب سپاه تصریح کرد: این بیمارستان ، با بهره گیری از تمام امکانات بهداشت و درمان کلیه ملزومات زیستی از قبیل سرویس‌های بهداشتی، محل استراحت بیماران و کادر درمانی و غیره با رعایت تمامی استانداردها افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه این استراحتگاه جهت مداوای بیماران کرونایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: در شرایط بحرانی این بیمارستان  قابلیت افزایش تا ۵٠٠ تخت استراحت را دارد.

فرمانده مرکز بهداری رزمی نیروی زمینی شمال‌غرب سپاه خاطرنشان کرد: این اولین بیمارستان صحرایی بیماران کرونایی در ارومیه است که افتتاح آن دو هدف عمده را دنبال می‌کند،‌ در وهله اول ارایه خدمات درمانی به بیماران کرونایی در شرایطی که بیمارستان‌های ثابت استان پاسخگوی نیاز  این بیماران نباشند و در مرحله دوم ارائه خدمات درمانی به بیماران غیرکرونایی در شرایطی که بیمارستان‌های ثابت استان توان ارائه خدمات به سایر بیماران را نداشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها