حاجی‌دلیگانی با تأکید بر پرهیز از سفرهای نوروزی مطرح کرد؛

تعطیلات عید فرصتی برای کاهش روند شیوع کرونا

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان ضمن درخواست از مردم برای ماندن در خانه در ایام تعطیلات عید، گفت: اگر مردم دو هفته در خانه تحمل کنند، روند شیوع ویروس کرونا کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۳۸۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ - 24March 2020

تعطیلات عید فرصتی برای کاهش روند شیوع کرونابه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: خواهش ما از مردم این است که در ایام عید از مسافرت های نوروزی پرهیز کرده و در خانه بمانند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: اگر مردم از امروز که اول فروردین است تا پایان عید در منزل مانده، مسافرت نروند و ارتباطات خود را کاهش دهند، بعد از دو هفته روند شیوع ویروس کرونا را کنترل خواهیم کرد.

وی افزود: هم وطنان باید بدانند اگر روند شیوع ویروس کرونا افزایش یابد دیگر هیچ جایی در هیچ بیمارستانی برای پذیرش بیمار نخواهد بود و تجهیزات کافی برای درمان آنها وجود ندارد.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: حدیثی از امام سجاد (علیه السلام) داریم که حضرت در آن می‌فرماید آزار نرساندن از کمال خرد است یعنی هرکس به دیگران آزار برساند بی‌خرد است از این روز اگر کسی این روزها به مسافرت برود یقینا به نوعی موجب آزار دیگران شده که از بی‌خردی است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: موضوع شیوع ویروس کرونا موضوع مرگ و زندگی است لذا باید با در خانه ماندن مانع به کشتن دادن اعضای خانواده و سایر هم وطنان شویم و صرفا برای اینکه حوصله خانواده سر رفته است مسافرت نکنیم.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار