شهید حسین خانیان:

پیرو راه شهدا، امام و اسلام باشید

شهید حسین خانیان در وصیت‌نامه خود نوشته است: پیرو راه شهدا، امام و اسلام باشید، مبادا روزى امام را تنها بگذارید که این یعنی پایمال کردن خون این همه شهید از صدر اسلام تا امروز.
کد خبر: ۳۸۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ - 25March 2020

پیرو راه شهدا، امام و اسلام باشیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید حسین خانیان:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الذین امنوا تقوا الله و اتبعوا الیه الوسیلة و جاهدوا فى سبیله لعکم تفلحون

خدمت ملت عزیز و شهیدپرور براى آخرین بار سلام عرض مى‌کنم خدمت ملتى سلام عرض مى‌کنم که مقاوم است و مقاومت خود را به جهان با دادن خون فرزندانش ثابت کرده است.

خدمت امام عزیزم که جانم را فدایش می‌کنم سلام داده و از همین جبهه به او می‌گویم لبیک اى روح خدا اى فرزند زهرا و اى نایب بر حق مهدى موعود.

امت عزیز اکنون که در حال نوشتن این سطرها هستم نمی‌دانید چه شوقى در روح و جسم من و دیگر برادران وجود دارد و در ظاهر و در چهره آنان نمایان است؛ شوق دیدار معشوق آن خالق یکتا و چه شیرین است این شوق.

بدانید به آن خدایى که جانم و مالم در دست  اوست سوگند که من نه به خاطر بهشت نه ترس از جهنم این راه را انتخاب کرده‌ام بلکه انتخاب این راه برای ادای وظیفه شرعى و دفاع از خاک و ناموس و دین بوده است. از شما هم عاجزانه تقاضا مى‌کنم که پیرو راه شهدا، امام و اسلام باشید. مبادا روزى امام را تنها بگذارید که شرک کرده  و خون این همه شهید از صدر اسلام تا امروز را پایمال کرده‌اید.

خانواده عزیزم در سوگ من گریه نکنید که من ناراحت مى شوم خصوصا شما مادر و پدرم اگر مى خواهید براى من گریه کنید در تشییع جنازه من شرکت  نکنید که لااقل باعث راحتى خاطرم باشد، مرا حلال کنید.

مى‌دانم شما را اذیت کردم مادرم، از شما خواهش می‌کنم و عاجزانه می‌خواهم که مرا حلال کنید.

انتهای پیام/900

نظر شما
پربیننده ها