امیر نصیرزاده:

ارتش تا ریشه‌کن شدن ویروس «کرونا» در کنار مردم ایستاده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ارتش امروز در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و تا ریشه‌کن شدن ویروس «کرونا» تا آخرین نفس در کنار مردم ایستاده است.
کد خبر: ۳۸۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ - 25March 2020

ارتش تا ریشه کن شدن ویروس «کرونا» در کنار مردم ایستاده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی  دفاع‌پرس، امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی در آیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه هوایی شهید دوران شیراز ضمن قدردانی از فعالیت‌های امیرسرتیپ دوم خلبان اسماعیل لشکری در دوران تصدی فرماندهی پایگاه هوایی شهید دوران، با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های بسیار گسترده ارتش در خصوص مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و تا ریشه‌کن شدن این ویروس و تا آخرین نفس در کنار مردم ولایت‌مدار ایستاده است.

وی با اشاره به سابقه آمریکا در فاجعه هیروشیما و ناکازاکی و جنگ ویتنام، افزود: جنایت‌های آمریکا سابقه تاریخی دارد و آمریکا برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ توطئه‌ای علیه ایران فروگذار نخواهد کرد و جنایات و فتنه‌های شیطان بزرگ در تاریخ به ثبت رسیده است، ولی ارتش در همه حوزه‌ها آماده مقابله با تهدید‌های استکبار جهانی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ با عنوان «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: امروز تنها راه مقابله با تهدیدات دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، مقاوم بودن در برابر مشکلات و تلاش شبانه‌روزی و جهادگانه است.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه باید همگی برای رسیدن به هدف اصلی سرعتی کار کنیم و زمان نشناسیم، یادآور شد: پایگاه شهید دوران به‌دلیل ظرفیت‌های متعدد از جمله داشتن پرنده‌ها، ماموریت‌های ویژه و نیرو‌های متخصص و متعهد می‌تواند در بحث جهش تولید جزو مصادیق بارز باشد.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار