معاون استاندار تهران:

تردد خودروها درون استان باید ممنوع شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا، ممنوعیت تردد به خارج از استان و همچنین ممنوعیت در درون استان باید اعمال شود.
کد خبر: ۳۸۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ - 25March 2020

تردد خودروها درون استان باید ممنوع شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، محمد تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در جلسه شورای اضطراری ترافیک با اشاره به تجمیع پیشنهادات برای ارائه به شورای عالی ترافیک اظهار کرد: پیشنهادات کوتاه مدت بازه زمانی تا ۱۵ فروردین را شامل می‌شود و تصمیمات و پیشنهادات بلندمدت برای بعد از آن اتخاذ می‌شود.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع کرونا، ممنوعیت تردد به خارج از استان و همچنین ممنوعیت در درون استان باید اعمال شود؛ ضمن اینکه یکی از پیشنهادات اعمال جریمه است که این پیشنهادات بررسی و به شورای عالی ترافیک ارائه می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران افزود: به سبب تداخل استان تهران با البرز باید محدودیت‌های این دو استان به‌صورت مشترک لحاظ شود چراکه تلاقی و تعاملات به‌شدت بالایی بین این دو استان وجود دارد.

تقی‌زاده همچنین تصریح کرد: استان تهران همواره الگو است و به لحاظ تمرکز سیاسی، اداری و اقتصادی بسیاری از خدمات ملی در این استان ارائه می‌شود بنابراین باید تمهیدات و پیشنهاداتی ارائه کنیم که اگر محدودیت ایجاد شود در مواقع اضطراری امکان خدمت‌رسانی به مردم تمام استان‌ها فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: زمانیکه تعطیلی برخی از اصناف اعلام می‌شود، اصناف موظف به اجرای آن هستند از این رو سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، فرمانداری‌ها و نیرو‌های انتظامی باید با متخلفین برخورد و نسبت به پلمب واحد‌های متخلف اقدام کنند ضمن اینکه دستگاه قضایی هم پشتیبانی لازم را در این زمینه به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها