توزیع غذای متبرک رضوی میان بیماران مبتلا به کرونا در تهران

درپی لغو حضور زائران در حرم رضوی و تعطیلی میهمانسرای حضرت، آستان قدس رضوی اقدام به توزیع غذای متبرک رضوی در بین بیماران مبتلا به کرونا در کشور کرده است.
کد خبر: ۳۸۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ - 26March 2020

توزیع غذای متبرک رضوی میان بیماران مبتلا به کرونا در تهرانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، آستان قدس رضوی همزمان درپی شیوع ویروس کرونا و لغو حضور زائر حرم مطهر امام رضا (ع) و به دنبال آن تعطیلی میهمانسرای حضرت رضا (ع) اقدام به پخت غذای متبرک رضوی و توزیع آن میان بیماران مبتلا به کرونا در سراسر کشور کرده است.

این اقدام توسط بنیاد کرامت رضوی انجام می‌شود و طی هفته گذشته این اقدام ارزشمند در سطح تهران انجام و تعداد ۱۰ هزار  پرس غذای متبرک در بیمارستان‌های تهران توزیع می‌شود.

این برنامه در تهران تا روز ۱۲ فروردین ادامه دارد که در آشپزخانه کوثر مسجد سادات اخوی تهران انجام و تا کنون در بیمارستان‌های سینا، امیر اعلم و فیروزگر توزیع شده و در دیگر بیمارستان‌ها هم انجام می‌شود.

علاوه بر توزیع غذا بسته‌های تبرکی نیز شامل قرآن، نمک، نبات، گلاب و... به بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌ها اهدا می‌شود.

طی این برنامه تعدادی از خادمان حرم امام رضا (ع) باحضور در بیمارستان‌ها ضمن قرائت دعا و توسل به اهل بیت (ع) غذای متبرک و بسته‌های تبرکی را میان بیماران و کادر درمان توزیع می‌کنند. همچنین برقراری ارتباط زنده با حرم امام رضا (ع) از دیگر آیتم‌های این برنامه است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها