مسئول پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار مازندران خبر داد؛

کمک پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران به ستاد مبارزه با «کرونا»

«ولی الله شیرامه» از کمک پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران به ستاد مبارزه با «کرونا» مستقر در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد و گفت: این مشارکت با همکاری هیئت رزمندگان استان و خیرین پیشکسوت دفاع مقدس صورت گرفت.
کد خبر: ۳۸۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸ - 27March 2020

کمک 55 میلیون تومانی پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران به ستاد مبارزه با «کرونا»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «ولی الله شیرامه» مسئول پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس مازندران عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات پیشکسوتان دفاع مقدس در سطح شهرستان‌ها پرداخت.

وی اظهار داشت: ستاد مبارزه با کرونا مستقر در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با مشارکت هیئت رزمندگان استان و خیرین پیشکسوت دفاع مقدس برای دوخت ماسک، گان و تهیه موادضدعفونی کننده کمک کردند.

شیرامه با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس در سطح شهرستان‌ها اقدامات خوبی در بحث مقابله با ویروس کرونا داشتند، دوخت روبالشتی، ملحفه و گان برای بیمارستان امام خمینی (ره) و ضدعفونی معابر توسط ماشین‌های پدافندی سپاه را از اقدامات پیشکسوتان بابلسر برشمرد.

این مسئول همچنین تهیه و توزیع 110 بسته معیشتی برای نیازمندان، تهیه و توزیع 100 بسته پکیج بهداشتی را از اقدامات پیشکسوتان رامسر اعلام کرد و تهیه و توزیع 150 پکیج بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده را از اقدامات شهرستان بهشهر برشمرد.

شیرامه با بیان اینکه در شهرستان سوادکوه ذبح گوسفند برای رفع بلا و توزیع آن در بین نیازمندان داشتند، راه اندازی دو کارگاه خیاطی تولید ماسک، گان و لباس بیمارستانی را توسط پیشکسوتان ساری با همت خواهران عترت را از جمله اقدامات این شهرستان برشمرد.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان شهرستان نور با تهیه یک توپ پارچه اقدام به دوخت 50 لباس گان و تحویل آن به بخش سی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان کرده اند، افزود: همچنین تولید روزانه هزار عدد ماسک و اهدای 25 سبد کالای معیشتی به خانواده کارگران روزمزد از جمله اقدامات در این شهرستان به شمار می‌آید.

این مسئول با عنوان اینکه پیشکسوتان شهرستان میاندورود اقدام به تهیه و توزیع 90 بسته حمایتی، هزار عدد ماسک و 300 جفت دستکش کرده اند، افزود: نصب سه استند و بیلبرد تبلیغاتی با موضوع پیشگیری از کرونا در ورودی سه بیمارستان امام خمینی (ع)، امام علی (ع) و امام رضا (ع) آمل، ارسال هزار و 500 پیامک و تهیه و توزیع 270 سبد کالای معیشتی در دو مرحله بین رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس توسط پیشکسوتان این شهرستان صورت گرفت.

شیرامه با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک با همکاری همسران پیشکسوتان سوادکوه و تولید دو هزار ماسک و 250 عدد گان عنوان کرد: همچنین تهیه و توزیع 300 سبد کالای معیشتی و ذبح دو گوسفند و توزیع گوشت در بین نیازمندان از جمله اقدامات در این شهرستان به شمار می‌آید.

وی تولید ماسک و لباس بهداشتی، همکاری و حضور 54 پیشکسوت در بهداری سپاه و بیمارستان شهید بهشتی بابل، همکاری در برپایی بیمارستان صحرایی 100 تختخوابی بیماران کرونایی را از اقدامات پیشکسوتان دفاع مقدس این شهرستان عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه در شهرستان کلاردشت 90 بسته معیشتی تهیه و توزیع شد، گفت: همچنین پیشکسوتان این شهرستان اقدام به تهیه 300 عدد دستکش یکبار مصرف کرده و در سمپاشی معابر روستاهای بخش کلاردشت نیز همکاری کردند.

شیرامه توزیع 10 هزار ماسک بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی شهر با 10 دستگاه ماشین، توزیع 100 بسته کالای معیشتی و همکاری 25 پیشکسوت دفاع مقدس را از اقدامات شهرستان نکا برشمرد.

مسئول پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار مازندران افزود: پیشکسوتان شهرهای فریدونکنار، قائمشهر، نوشهر، سوادکوه شمالی، چالوس، تنکابن، جویبار، محمودآباد، سیمرغ و گلوگاه نیز فعال بوده و گزارش‌ و اقدامات‌ صورت گرفته اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها