روز پاسدار نمادی از عزت و معنویت غیور مردان است

سردا ناصر باباخانی به مناسبت روز پاسدار در پیامی آوزده است: روز پاسدار نمادی از عزت و معنویت غیور مردانی است که در نخستین روز‌های انقلاب با اعتقاد، اخلاص و اقتدار وارد مسلک پاسداری شده و همدوش با دیگر نیرو‌های مسلح و مردم در راه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و پیرمرادشان از جان خود گذشته و افتخار هشت سال دوران دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر گذاشتند.
کد خبر: ۳۸۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ - 28March 2020

روز پاسدار نمادی از عزت و معنویت غیور مردانی نامگذاری شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با صدور پیامی فرارسیدن سوم، چهارم و پنجم شعبان المعظم سالروز فرخنده میلادهای با سعادت، حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام زین‌العابدین (ع) و سه روز پاسدار، جانباز و آزاده را گرامی داشت و این ایام را به تمام پاسداران جان بر کف جبهه ایثار و جانبازان سرافراز میهن اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز پاسدار نمادی از عزت و معنویت غیور مردانی نامگذاری شده است که در نخستین روزهای انقلاب با اعتقاد، اخلاص و اقتدار وارد مسلک پاسداری شده و همدوش با دیگر نیروهای مسلح و مردم در راه ارزش ها و آرمان های انقلاب و پیرمرادشان از جان خود گذشته و افتخار هشت سال دوران دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر گذاشتند.

کارنامه درخشان سپاه در پاسداری از انقلاب و مقابله با تهدیدهای مختلف با گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد مردمی برخاسته از متن انقلاب با اقتداء به امام حسین (ع) و تمسک به فرهنگ و ارزش های عاشورایی همیشه مشتاقانه، صادقانه و مجاهدانه در عرصه های گوناگون انقلاب و کشور با تاسی از سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و حماسه جاودان عاشورایی در این راه مقدس با بصیرت و آگاهی حضور فداکارانه و پیروزمندانه داشته و افتخارات والای برای ایران عزیز با درهم شکستن هیمنه پوشالی استکبار جهانی آمریکا رقم زده و نقش آفرینی نموده اند.

جانفشانی پاسداران عزیز در مقابل گروه های ضد انقلاب و تروریستی در مرزها و خارج از مرزها در جبهه مقاومت اسلامی و در راس همه پاسداران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

امروز نیز نقش آفرینی سپاه در مقابل بحران های طبیعی مانند زلزله، سیل و ... و در مبارزه با ریشه کنی بیماری کرونا پیش قدم و با تمام توان برای نابودی این ویروس منحوس به کمک هموطنان عزیز خود در جبهه سلامت فعالانه به میدان آمده است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس بالاخص شهدای جبهه امنیت، مقاومت اسلامی و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سالگرد میلاد باسعادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل عباس(ع)، امام سجاد(ع)، روز پاسدار، جانباز و آزاده را به تمامی پاسداران، جانبازان و آزادگان  گرانقدر و خانواده های محترمشان و مردم عزیز و انقلابی استان کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ان شاء الله تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)  شاهد موفقیت و سربلندی بیش از پیش این عزیزان باشم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار