شهریاری:

جانبازان یادگار آزمون‌های بزرگ ملی و آیه‌های ایثار هستند

استاندار آذربایجان غربی گفت: جانبازان آیه‌های ایثار و یادگاران آزمون‌های بزرگ ملی هستند که زبان و پیام ما عاجز از ترسیم مقام بلندپایه این عزیزان است.
کد خبر: ۳۸۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ - 29March 2020

جانبازان یادگار آزمون‌های بزرگ ملی و آیه‌های ایثار هستند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدمهدی شهریاری» استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی فرا رسیدن روز جانباز را تبریک گفته و اظهار داشت: جانبازان آیه‌های ایثار و یادگاران آزمون‌های بزرگ ملی هستند که تلخی به جا ماندن از کاروان شهادت را با حلاوت و شیرینی ادای تکلیف جبران کرده‌ اند و اکنون زبان و پیام ما عاجز از ترسیم مقام بلندپایه این عزیزان است.

متن این پیام به شرح زیر است:

«چهارمین روز از ماه مبارک شعبان المعظم سالروز ولادت حضرت عباس (ع) است که در تاریخ پرشکوه اسلام به‌عنوان مظهر ایثار و وفا شناخته می‌شود. او که الگوی شجاعت و رزم آوری بود و صحنه کربلا را به تجلیگاه ایثار و جانبازی تبدیل کرد.

جانبازان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نیز با تأسی از این مقتدای خود، با گذشتن از جان و مال، تمامی دارایی خود را در کف اخلاص گذاشتند و دلیرانه از کیان و تمامیت کشور و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

شما آیه‌های ایثار، یادگاران آزمون‌های بزرگ ملی هستید که تلخی به جا ماندن از کاروان شهادت را با حلاوت و شیرینی ادای تکلیف جبران کرده‌اید و اکنون اگرچه زبان و پیام ما عاجز از ترسیم مقام بلندپایه این عزیزان است، اما چنین روز فرخنده و مقارن با سالروز ولادت حضرت عباس که به عنوان روز جانباز نام‌گذاری شده، فرصت بسیار ارزشمندی برای تکریم و احترام به مقام شامخ جانبازان و ایثارگران است.

بی تردید فداکاری های شما جانبازان عزیز که سربلندی و استواری نظام و میهن عزیزمان را تضمین کرده‌اید تا ابد در تاریخ این مرز و بوم جاودانه خواهد ماند. این ایثارگری عاشقانه و صادقانه را ارج نهاده و از پیشگاه پروردگار برایتان سلامتی و توفیق و استواری در این راه مقدس را آرزومندم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها