در راستای مقابله با ویروس کرونا انجام شد؛

برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در مشهد

رزمایش دفاع بیولوژیک با هدف گندزدایی و ضدعفونی و همچنین غربالگری توسط قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ - 29March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، رزمایش دفاع بیولوژیک یادبود شهدای مدافع سلامت توسط قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور «علیرضا رزم‌حسینی» استاندار خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید حسن مرتضوی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع)، سردار سرتیپ دوم «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری امروز در مشهد برگزار شد.

سردار مرتضوی در آغاز این رزمایش با تاکید بر اینکه سپاه همواره باید میدان‌های جهاد را کشف کرده و در آن حضور پیدا کند، اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران در هر زمینه‌ای که انقلاب نیاز به یاری داشته باشد حضور پیدا خواهد کرد. پاسداران در مقطعی به یاری سیل زدگان و زلزله زدگان شتافتند و امروز نیز برای مقابله با ویروس کرونا وارد عمل شده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه خاطر نشان کرد: در این رزمایش ۲۰ تیم در ۳۵ نقطه از شهر مشهد وارد عملیات می‌شوند. همچنین ۳۶۰ تیم رفع آلودگی در ۱۰۰ نقطه، در ۴۸ ساعت آینده عملیات گندزدایی و ضدعفونی را انجام خواهند داد.

وی در پایان گفت: مرحله بعد در این رزمایش فعال کردن چرخه امداد در شش نقاهتگاه 2 هزار تختی است.

استاندار خراسان رضوی نیز در سخنانی ابراز داشت: در حوزه سلامت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همراهی همه دستگاه‌ها و مردم، اقدامات مثبتی صورت گرفته است.

رزم‌حسینی در پایان گفت: از شهروندانی که با مسئولان استان، همکاری کرده و صبورانه در خانه‌ها ماندند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار