مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد؛

توزیع بیش از ۵۴ هزار اقلام بهداشتی در بین جانبازان مازندرانی

«هدایت مظلومی» گفت: با توجه به شیوع ویروس «کرونا» بیش از ۵۴ هزار اقلام بهداشتی برای جانبازان مازندرانی تهیه و توزیع شده است.
کد خبر: ۳۸۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ - 29March 2020

توزیع بیش از 54 هزار اقلام بهداشتی در بین جانبازان مازندرانیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ولادت با سعادت قمر بنی‌هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) که به روز جانباز نامگذاری شده است، اظهار داشت: جانبازان، غیرت، دلیری و مردانگی را از حضرت عباس آموختند و نمونه بارز رشادت آنان را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم.

مظلومی با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و به منظور ارتقای سلامت جامعه هدف گفت: 54 هزار اقلام بهداشتی شامل 26 هزار و 440 عدد ماسک و 28 هزار و 380 دستکش و هزار و 308 لیتر مواد ضدعفونی کننده برای جامعه ایثارگری تهیه و در اختیار این عزیزان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین 600 عدد پکیج برای جانبازان عزیز نخاعی استان تهیه و در درب منزل به آنها تحویل داده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با بنیادهای تابعه، در طول ایام نوروز بصورت تلفنی با جامعه ایثارگری در ارتباط بوده و مسائل درمانی و بهداشتی و شرایط جسمانی این عزیزان را مورد رسیدگی و پیگیری قرار می دهیم.

مظلومی در پایان با اشاره به نامگذاری سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله‌العالی) به سال «جهش تولید» گفت: با شناسایی ظرفیت‌های استانی و بکارگیری همه توانمندی، تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در حوزه اشتغال و... به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار