مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

مادامی که آثار ناشی از دوران جهاد و ایثار در زندگی و جسم شما است، روز جانباز است

عبدالرضا فرجیان گفت: مادامی که سختی ها و مشقات ناشی از دوران جهاد و ایثار در زندگی و جسم شما جاری است، روز جانباز است.
کد خبر: ۳۸۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ - 29March 2020

مادامی که آثار ناشی از دوران جهاد و ایثار در زندگی و جسم شما است، روز جانباز است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اهواز، «عبدالرضا فرجیان» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان امروز به مناسبت سالگرد میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز خطاب به جانبازان عزیز خوزستان اظهار داشت: مادامی که سختی ها و مشقات ناشی از دوران جهاد و ایثار در زندگی و جسم شما جاری است، روز جانباز است.
 
وی با اعلام تبریک اعیاد شعبانیه افزود: در چند مرحله موفق شدیم بسته های بهداشتی و درمانی ویژه مقابله با ویروس کرونا را با عنایت به وضعیت و نوع جانبازی بین یادگاران دوران دفاع مقدس توزیع کنیم.
 
فرجیان گفت: این بسته ها تا کنون به جامعه ایثارگری شامل جانبازان شیمیایی شدید و متوسط، جانبازان قطع نخاع و ضربه نخاعی، جانبازان بصیر، جانبازان قطع دست و راست قامتان و همچنین تعدادی از والدین معزز شهدا تحویل گردیده است.
مدیرکل بنیاد شهید خوزستان همچنین اظهار داشت: تعدادی ماسک نیز در اختیار رئیس بنیاد شهرستان ها جهت توزیع بین ایثار گران بد حال بر حسب آمار ایثارگران تحویل شده است و هم اکنون نیز با توجه به لیست آمار ایثارگران استان تعدادی بسته بهداشتی و همچنین تعدادی دستکش و ماسک در اختیار رئیس بنیاد شهرستانهای تابعه استان آماده توزیع است که بر اساس لیست تحویلی به حراست بنیاد تحویل شده است.
 
وی با اشاره به اهمیت موضوع و پیگیری‌های لازم جهت تحویل و توزیع اقلام بهداشتی بین ایثارگران واجد شرایط گفت: چنانچه در آینده نیز این اقلام تامین گردد، اطلاع رسانی لازم جهت تحویل به جامعه عزیز جانباز و ایثارگر انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار