فضای مجازی فرصتی برای زیارت بارگاه منور رضوی از راه دور

با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا، امروز اهمیت حضور در فضای مجازی و استفاده از این فضا بسیار پررنگ‌تر شده است.
کد خبر: ۳۸۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸ - 29March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط پیش آمده که حضور در حرم مطهر رضوی به صورت موقت محدود شده است، موسسه رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی راه‌های ارتباط با حرم امام رضا (ع) را از طریق فضای مجازی فراهم کرده است.

موسسه رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی آستان قدس رضوی با فعالیت در پیام‌رسان‌های مختلف از جمله روبیکا، اینستاگرام، سروش، بله، ایتا، گپ، آی گپ سعی در نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت داشته و در صدد است حال و هوای حرم مطهر را به خانه‌های عاشقان و دلدادگان حضرت رضا (ع) منتقل کنند.

زیارت مجازی
این موسسه همچنین با تولیدات متنوع و راه‌اندازی پویش‌های مختلف زائران حضرت رضا (ع) را با پای دل به زیارت آورده است. انجام زیارت زنده از حرم مطهر رضوی و پخش آن در بستر اینترنت و همچنین از طریق صفحات مختلف همچون اینستاگرام و آپارت از جمله برنامه‌هایی است که این موسسه برای زیارت مجازی زائران حرم رضوی پیش بینی کرده است.

ایجاد پویش‌های مختلف
با توجه به مشکلات معیشتی این روزهای کشور، این موسسه سعی می‌کند مسیر جمع‌آوری و رساندن کمک‌های مردمی را به نیازمندان از طریق فضای مجازی و در قالب طرح چهارشنبه‌های امام رضایی تسهیل کند. موسسه رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی آستان قدس رضوی به عنوان مجموعه‌ای راهبردی در فضای مجازی همیشه در ایجاد پویش‌های مختلف پیشرو بوده است.

از جمله این پویش‌ها می‌توان به پویش بین‌المللی «به تو از دور سلام» که با هدف زیارت از راه دور ارادتمندان به ساحت امام رضا (ع) راه‌اندازی شده است اشاره کرد. همچنین «سین هشتم» و «عیدی امام رضا (ع)» از دیگر پویش‌هایی است که با هدف جمع‌آوری و کمک به نیازمندان طراحی شده و این روزها با استقبال فراوان مخاطبان همراه بوده است.

صفحه و کانال‌های رسمی آستان قدس رضوی در فضای مجازی
عاشقان و ارداتمندان به ساحت علی بن موسی الرضا (ع) می‌توانند اخبار رسمی آستان قدس رضوی و پخش زنده برنامه‌های حرم مطهر رضوی را از طریق

صفحه فارسی در اینستاگرام www.instagram.com /www_aqr_ir

صفحه عربی در اینستاگرام www.instagram.com/emamreza_ar

سروش sapp.ir/aqr_ir

بله ble.im/aqr_ir

گپ gap.im/aqr_ir

ایتا eitaa.com/aqr_ir

آیگپ iGap.net/aqr_ir

آپارات www.aparat.com/aqr_ir

نماشا www.namasha.com/aqr.ir

تماشا www.tamasha.com/aqr.ir

روبیکا https://rubika.ir/aqr_ir

دنبال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها