پیام استاندار لرستان به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

«سید موسی خادمی» به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ - 31March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «سید موسی خادمی» استاندار لرستان به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

آرمان حاکمیت مردم بر مردم بر اساس باورهای دینی که در کلام بزرگان خصوصاً بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به‌عنوان مردم‌سالاری دینی شناخته می‌شود، قرن‌های متمادی سابقه دارد. این آرمان چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ با رأی بیش از ۹۸ درصد مردم ایران به بار نشست.

مردم ایران با عزل رژیم پهلوی و پس از آن رأی قاطع به‌نظام جمهوری اسلامی در سایه ولایت‌فقیه اثبات کردند که خواهان جامعه‌ای آرمانی، عدالت‌خواه و پیشرفته هستند که تنها  از طریق تعالیم نجات‌بخش اسلام محقق می‌شود.

اینک با گذشت ۴۱ سال از اراده بزرگ و جمعی ملت در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز، مردم صبور و انقلابی ایران با وجود فشارهای خارجی، تحریم‌های شرورانه و بدعهدی آمریکا و متحدانش در دوره‌های مختلف، همچنان پایبند نظام برخاسته از خون شهدا هستند و با امید در این راه پربهجت گام برمی‌دارند.

اینجانب ضمن تبریک و گرامی‌داشت این روز فرخنده که در تاریخ سیاسی جهان به عنوان یک اتفاق عظیم بارها مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته، از خداوند متعال سربلندی و سرافرازی ملت شریف ایران علی‌الخصوص مردم عزیز لرستان را خواهانم و ان‌شاءالله در سالی که با عنوان جهش تولید نام‌گذاری شده است، شاهد رونق بیش از پیش لرستان در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها