سردار اشتری خبر داد؛

کاهش تردد در سطح شهر‌ها و جاده‌ها

فرمانده ناجا ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی گفت: در سطح شهر‌ها و جاده‌ها شاهد کاهش تردد‌ها هستیم.
کد خبر: ۳۸۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ - 01April 2020

کاهش تردد در سطح شهر‌ها و جاده‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید به مردم عزیز اظهار داشت: خوشبختانه با رصد‌های صورت گرفته از دوربین‌های این مرکز و دریافت گزارش‌ها از سطح کشور، در هیچ نقطه‌ای تجمعی وجود ندارد و تردد‌ها در سطح شهر‌ها و جاده‌ها به طور چشمگیری کاهش داشته است که امیدواریم این روند تا پایان امروز و حتی روز‌های آتی نیز ادامه داشته باشد.

وی افزود: تلفات و تصادفات جاده‌ای از ۲۵ اسفند تا پایان روز گذشته حدود ۶۵ درصد نسبت به سال گذشته در همین مدت کاهش یافته که این روند نشان‌دهنده رعایت مردم و اهتمام آن‌ها به انجام توصیه‌ها، پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ارائه شده از سوی پلیس و نیز ستاد ملی مقابله با کروناست.

سردار اشتری در رابطه با تعداد معدودی از شهروندان که به توصیه‌ها توجه نمی‌کنند، گفت: با مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا برای این افراد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی و درصورت عدم توجه به تذکرات پلیس، توقیف یک ماهه خودرو در دستور کار خواهد بود.

فرمانده ناجا در پایان از همکاری مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشبختانه مردم فهیم و بافرهنگ کشور با درک شرایط موجود برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان نقش بسزایی در شکستن زنجیره انتقال کرونا ایفا کرده‌اند.

سردار اشتری در این بازدید از طریق ویدئوکنفرانس با چندین استان ارتباط برقرار و ضمن دریافت گزارش‌های آن‌ها توصیه و دستور‌های لازم را به آن‌ها صادر کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار