بیمارستان عشایر خرم‌آباد عطر و بوی رضوی گرفت

بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد با حضور خادمان حرم رضوی، امام رضایی شد و بیماران کرونایی و مدافعان سلامت لرستان حال و هوایی دیگر پیدا کردند.
کد خبر: ۳۹۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹ - 02April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، مهمان شدن بر سر سفره پربرکت حضرت رضا (ع) آرزو و خواسته هر دلداده و عاشقی است  که گاهی با نگاه ویژه آن امام ‎ مهربان نصیب و روزی می‌شود.

امروز اما بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد که محل بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا در لرستان است عطر و بوی حرم رضوی را گرفته بود و خادمان امام هشتم(ع)  سفیران رضوی در بیمارستان بودند.

سفره پربرکت امام رضا(ع) در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد برای بیماران و مدافعان سلامت لرستان پهن شد و توزیع غذای متبرک بارگاه امام رضا (ع) در فضایی معنوی و همراه با مدیحه سرایی، بیمارستان عشایر خرم‌آباد را آکنده از عطر  ذکر و یاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) کرده و دل‌های بی قرار بیماران مشتاق و مدافعان سلامت را راهی مشهد الرضا (ع) کرد.

همزمان با سراسر کشور طرح «نسیم مهر رضوی» در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد که مرکز قرنطینه بیماران کرونایی لرستان است، اجرا شد طرحی که بر اساس آن خادمیاران امام رضا (ع) جهت مشارکت در جهاد عمومی برای مقابله با بیماری کرونا به میدان نبرد آمده‌اند و با حضورشان در بیمارستان‌ها از صمیم قلب برای شفای بیماران دعا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها