حضور ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق در قرارگاه جهادی شهدای شهرداری مشهد+ تصاویر

امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» با حضور در قرارگاه جهادی شهدای شهرداری مشهد در جریان فعالیت‌های این قرارگاه در راستای مقابله با ویروس کرونا قرار گرفت.
کد خبر: ۳۹۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ - 03April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، با شیوع ویروس کرونا و بسیج همگانی برای مقابله با این ویروس، امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با حضور در قرارگاه جهادی شهدای شهرداری مشهد از نزدیک در جریان فعالیت‌های این قرارگاه قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید «حسین حسامی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد گزارشی از اقدامات صورت گرفته در قرارگاه جهادی شهدای شهرداری مشهد ارائه کرد.

در ادامه، امیر آذریان در خصوص فعالیت‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در راستای مقابله با ویروس کرونا مطالبی را بیان کرد.

وی در سخنانی تشکیل این قرارگاه جهادی را در سطح مشهد جهت کمک رسانی به رزمندگان جبهه سلامت یادآور ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های دوران دفاع مقدس دانست.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در پایان سخنانش ضمن قدردانی از تلاش‌های بسیجیانی که در قرارگاه جهادی شهدای شهرداری مشهد برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حال فعالیت هستند، ابراز امیدواری کرد با بسیج همگانی و پشتیبانی نیروهای مسلح و همه دستگاه‌ها هر چه زودتر شاهد ریشه کنی ویروس منحوس کرونا باشیم.

قرارگاه جهادی شهدای شهرداری مشهد متشکل از نیروهای بسیجی و جهادی حوزه بسیج شهدای شهرداری، با حمایت مدیریت پشتیبانی فعالیت خود را آغاز کرده است.

در این قرارگاه روزانه 100 نفر از بسیجیان در سه مرحله تولید، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های بهداشتی که شامل ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی می شود فعالیت دارند. بسته‌های تهیه شده به صورت روزانه تحویل 200 نفر از جانبازان سطح شهر مشهد می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها