فعالیت ۱۵ کارگاه تولید ماسک در فراهان

سرهنگ «حسین رضایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: در شهرستان فراهان ۱۵ کارگاه با همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی شهرستان و کمک‌های خیّرین در حال تولید ماسک هستند.
کد خبر: ۳۹۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ - 03April 2020

فعالیت ۱۵ کارگاه تولید ماسک در فراهانبه گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ «حسین رضایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان و نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در شهرستان فراهان اظهار داشت: بسیجیان گروه های جهادی به‌صورت خودجوش و در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال تولید ماسک برای مردم هستند.

وی افزود: مردم ما همواره ثابت کرده‌اند که در بسیاری از حوزه‌ها ازجمله بهداشت و درمان قادر به انجام امور و خدمت‌رسانی هستند.

رضایی بیان کرد: ملت ایران همواره در سختی‌ها پشتیبان یکدیگر هستند و این روزها نیز گروه های جهادی برای رفع بحران کرونا دست در دست یکدیگر داده‌اند و با کمک هم و با تأمین تجهیزات بهداشتی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: در شهرستان فراهان ۱۵ کارگاه با همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی شهرستان و کمک‌های خیرین در حال تولید ماسک هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردمی که امروز تجهیزات بهداشتی را به‌ صورت خودجوش تأمین می‌کنند، همان مردمی هستند که در دهه ۶۰ و جنگ، در پشت جبهه‌ها رزمندگان را پشتیبانی می‌‌کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار