در پیام مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان عنوان کرد؛

خانواده شهید پرور محمدی هر کدام شناسنامه و سند افتخاری برای تاریخ این آب و خاک‌اند

سردار عباس یوسفی گفت: خانواده شهیدان محمدی همه از قهرمانان و جان برکفان دوران دفاع مقدس بودند و شناسنامه هر کدام سند افتخاری برای تاریخ این آب و خاک است.
کد خبر: ۳۹۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳ - 03April 2020

خانواده شهید پرور محمدی هر کدام شناسنامه و سند افتخاری برای تاریخ این آب و خاک اند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اهواز، حاجیه خانم «پنیر امیدی بیرگانی» مادر شهیدان «رمضان و پروین محمدی، مادر بزرگ شهیدان عادل و عمار محمدی و مادر جانباز حاج علی محمدی» در شهرستان مسجدسلیمان و در سن 92 سالگی چشم از جهان فرو بست و به فرزندان شهیدش پیوست.

سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خوزستان به مناسبت درگذشت ام الشهدای خوزستان، مادر خانواده شهیدپرور محمدی پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کردند؛

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم و شهید پرور محمدی؛

خبر تاسف بار درگذشت ام الشهداء کربلای ایران، حاجیه خانم امیدی بیرگانی والده مکرمه شهیدان والامقام «رمضان و پروین محمدی» و مادر بزرگ شهیدان «عادل و عمار محمدی» و جانباز سرافراز «علی محمدی» که از قهرمانان و جان برکفان دوران دفاع مقدس بودند و شناسنامه هر کدام سند افتخاری برای تاریخ این آب و خاک است، موجب تألم و تأثر خاطر اینجانب شد.

این مادر مؤمنه و صبور با توسل به حضرت فاطمه(س) و زینب کبری(س) فرزندانی بزرگ و لایق را تقدیم انقلاب اسلامی کرد که حاصل آن امنیت و آسایش امروز ما است.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد همه شهیدان انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهدای گرانقدری که از دامان این مادر بهشتی به معراج رفتند، این مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می گویم و برای کلیه بازماندگان سلامتی و سربلندی و برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی مسئلت دارم. امیدوارم که همه ما شامل دعای خیر مادر همه شهداء قرار بگیریم.

عباس یوسفی - اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار