پیام تسلیت فرمانده سپاه عاشورا در پی ارتحال جانباز دفاع مقدس و پدر شهیدان کرمی

«سردار عابدین‌خرّم» در پیامی ارتحال مرحوم مغفور آقای «بهمن‌کرمی» پدر شهیدان کرمی را تسلیت گفت و ایشان را اسوه ایثار و فداکاری و تندیس مقاومت و پایداری برشمرد.
کد خبر: ۳۹۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ - 04April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «سردار عابدین‌خرّم » فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در پیامی ارتحال مرحوم مغفور آقای «بهمن‌کرمی» پدر شهیدان کرمی را تسلیت گفت و ایشان را اسوه ایثار و فداکاری و تندیس مقاومت و پایداری برشمرد.

متن پیام فرمانده سپاه عاشورا بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

خبر ارتحال مرحوم مغفور حاج بهمن کرمی، جانباز ۴۵ درصد دفاع مقدس و ابوی بزرگوار شهیدان سیروس، رسول و اصغر کرمی موجب اندوه و تاثّر فراوان گردید.

این عزیز سفر کرده را می توان اسوه ایثار و فداکاری و تندیس مقاومت و پایداری برشمرد. ایشان سه فرزند دلاور خود را در راه اعتلای اسلام و انقلاب فدا کرد و خودشان نیز در این راه مبارک به درجه جانبازی نائل آمدند.

این پدر پس از سال ها صبر و بردباری به آرزوی خود رسید و به فرزندان شهیدش پیوست.

فقدان آن بزرگمرد صبور و جانباز رشید انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب، بیت مکرّم ایشان، مردم شهید پرور استان و اهالی غیور شهرستان مراغه تسلیت و تعزیت گفته و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین را برای ایشان از درگاه خداوند منان خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار