با صدور پیامی؛

نماینده ولی فقیه در مازندران ارتحال حجت الاسلام «کوهستانی» را تسلیت گفت

آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی ارتحال حجت الاسلام حاج شیخ «اسماعیل کوهستانی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ - 04April 2020

نماینده ولی فقیه در مازندران ارتحال حجت الاسلام «کوهستانی» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی ارتحال حجت الاسلام حاج شیخ «اسماعیل کوهستانی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت روحانی فاضل و والامقام حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ اسماعیل کوهستانی خلف صالح عالم ربانی و فقیه پارسا حضرت آیت الله کوهستانی (ره) موجب اندوه و تاثر فراوان شد‌.

آن مرحوم در طول حیات پر برکتش با بهره‌گیری از انفاس قدسی والد مکرم و عالیقدرش در تهذیب نفوس، تقویت و استواری حوزه‌ علمیه و تربیت طلاب فاضل و فرهیخته کوشید و همواره در شمار مدافعان انقلاب اسلامی و اندیشه‌های تابناک امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری قرار داشت.

اینجانب این ضایعه مولمه را به حوزه‌های علمیه، بیت مکرم و تمامی شاگردان و ارادتمندان ایشان و نیز اهالی مومن و خداجوی کوهستان و شهرستان عالم پرور بهشهر تسلیت می‌گویم و رحمت و غفران الهی را برای آن فقید سعید و صبر و شکیبایی بازماندگان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها