سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خواستار شد؛

جدی گرفتن اصول بهداشت فردی و حفظ شرایط «فاصله‌گذاری اجتماعی» توسط مردم

علی احسان پور بر رعایت اصول بهداشت فردی و حفظ شرایط «فاصله‌گذاری اجتماعی» تأکید کرد و گفت: از مردم خواهش می‌کنیم که طرح ملی «فاصله‌گذاری اجتماعی» را جدی بگیرند و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و تحت تاثیر پیام های غیر رسمی وارد اجتماع نشوند.
کد خبر: ۳۹۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ - 04April 2020

جدی گرفتن رعایت اصول بهداشت فردی و حفظ شرایط «فاصله‌گذاری اجتماعی» توسط مردم

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، «علی احسان پور» سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تأکید بر در خانه ماندن و حفظ شرایط «فاصله‌گذاری اجتماعی» به خصوص رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا در خصوص ممنوعیت شروع به کار مشاغل غیرضروری، درباره جدیدترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان اظهار داشت: ۴۱ مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان به صورت قطعی شناسایی و ثبت شده است.

وی افزود: این موارد به تفکیک اهواز ۲۴ مورد، آبادان ۷ مورد، باوی ۴ مورد، کارون ۲ مورد و شهرستان‌های دزفول، شوشتر، مسجدسلیمان و ایذه هر کدام یک مورد بوده است و با احتساب موارد مذکور، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان به ۸۵۳ مورد افزایش یافته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص بهبودی این بیماران ابراز خشنودی و امیدواری کرد و گفت: تاکنون ۵۷۳ بیمار مبتلا پس از دریافت خدمات درمانی با بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و در حال حاضر ۱۷۸ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند.

احسان پور در ادامه به فوت ۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۵ مورد در بیمارستان‌های اهواز و ۲ مورد در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بوده‌اند که با احتساب این موارد تعداد فوت‌شدگان این بیماری در استان خوزستان به ۱۰۲ نفر افزایش یافت.

وی در پایان بر رعایت اصول بهداشت فردی و حفظ شرایط «فاصله‌گذاری اجتماعی» تأکید کرد و گفت: از مردم خواهش می‌کنیم که طرح ملی «فاصله‌گذاری اجتماعی» را جدی بگیرند و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و تحت تاثیر پیام های غیر رسمی وارد اجتماع نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار