معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر استان یزد:

بیش از پنج هزار بسته معیشتی میان اقشار آسیب‌پذیر یزد توزیع شد

علی نوری زاده گفت: یکی از تبعات کرونا تحمیل فشار بر اقشار آسیب‌پذیر جامعه است. این افراد توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج احصا شده‌اند و به‌منظور کمک به آن‌ها تاکنون افزون بر پنج هزار بسته تهیه و توزیع‌شده است.
کد خبر: ۳۹۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ - 04April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، علی نوری زاده معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از تهاجمات فرهنگی و سوق دادن  جامعه به سمت سبک زندگی ایرانی اسلامی هست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر استان یزد گفت: یکی از کارگروه‌های نه‌گانه قرارگاه زیستی مقابله با کرونای سپاه الغدیر استان یزد کارگروه اجتماعی است که وظیفه مقابله با آسیب‌های اجتماعی ناشی از کرونا را بر عهده دارد.

 وی ادامه داد: در زمان شیوع کرونا با توجه به ابلاغ قرارگاه زیستی سپاه الغدیر و تغییر موقت در سبک زندگی و شرایط خاصی که ایجادشده ازجمله استرس و اضطراب ناشی از شیوع بیماری، مشکلات مالی و خانوادگی، اوقات فراغت فراوان، سپاه الغدیر برای پیشگیری و کاهش این آسیب‌ها برنامه‌ریزی کرده و اقدامات بسیاری داشته است.

این مقام مسئول گفت: بر همین اساس هیئت‌های اندیشه‌ورز سپاه تشکیل‌شده و نسبت به احصا مشکلات موجود در این شرایط اقدام کرد و با استفاده از کارشناسان در زمینه‌های اجتماعی و روانشناسی نسبت به تولید محتوا برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام و از طریق فضای مجازی نسبت به انتشار آن اقدام کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: یکی از تبعات کرونا  تحمیل فشار بر اقشار آسیب‌پذیر جامعه، مشاغل مختلف و کارگران روزمزد بوده است. این افراد توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج احصا شده‌اند و به‌منظور کمک به آن‌ها تاکنون افزون بر پنج هزار بسته معیشتی توسط بسیج و سپاه یزد تهیه و توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج توزیع‌شده است.

وی تأکید کرد: در ادامه برای آمادگی بعد از ریشه‌کنی کرونا نیز برنامه‌ریزی‌شده و انشا الله این فعالیت‌ها همچنان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار