رئیس سازمان بسیج به خانواده پاسدار شهید محمود شمس‌الدینی تسلیت گفت

س سازمان بسیج مستضعفین در پیامی شهادت سرگرد پاسدار محمود شمس‌الدینی را به خانواده محترم و معزز سرگرد پاسدار شهید محمود شمس الدینی تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ - 04April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی شهادت سرگرد پاسدار محمود شمس‌الدینی سرباز ایثارگر خط مقدم جبهه سلامت استان یزد را به خانواده آن شهید والامقام تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ

خانواده محترم و معزز سرگرد پاسدار شهید محمود شمس‌الدینی

سرباز ایثارگر خط مقدم جبهه سلامت استان یزد

«سلام‌علیکم‌بما‌صبرتم»

تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی مزین به نام ایثارگران و جهادگرانیست که در راستای اعتلای آرمان‌های والای اسلام، همواره باروحیه جهادی و انگیزه الهی و حضور بی‌منت در میادین و عرصه‌های خدمت به محرومین هرگز آسودگی و آسایش را برنمی‌تابند.

خبر شهادت همکار عزیزمان برادر محمود شمس‌الدینی  که بی‌ادعا، خالصانه و عاشقانه در خط مقدم جبهه سلامت و برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی بیمارستان شهید صدوقی شهر یزد حضور یافته بودند، موجب تأثر و تألم خاطر بنده گردید.

واژگان زمینی توان تسکین آلام روحانی شما در این ماتم را ندارند لکن امیدوارم مراتب تسلیت و تعزیت این‌جانب را در مصیبت وارده پذیرا و در غم خویش شریک بدانید.

 علو درجات معنوی و روحانی برای آن عزیزان سفرکرده و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای شما و بازماندگان شریف از محضر خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها