مسئول امور بانوان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

حضور بانوان فعال حوزه دفاع مقدس خوزستان در کنار دختران انقلابی برای مبارزه با کرونا

بتول دوسعلی وند با اشاره به اینکه بسیاری از این بانوان، فعالین حوزه دفاع مقدس هستند، گفت: حضور جهادی بانوان مدت‌هاست در اهواز کلید خورده و در سایر شهرستان‌ها نیز دنبال خواهد شد و تا از بین رفتن این ویروس در کنار مردم و کادر بهداشت و درمان خواهیم بود.
کد خبر: ۳۹۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸ - 04April 2020

حضور بانوان پیشکسوت دوران دفاع مقدس خوزستان در کنار دختران انقلابی برای مبارزه با کرونا

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اهواز، «بتول دوسعلی وند» مسئول امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با اعلام اینکه مجموعه خواهران ما در حوزه‌های مختلف بسیج فعالانه در حال تولید ماسک هستند، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار ماسک تولیدی بانوان جهادی و بسیجی در مناطق مختلف بین مردم توزیع شده است.

وی افزود: برای دوخت و تهیه ماسک و لباس بیمارستانی مورد نیاز پرستاران، پزشکان و کادر درمانی، کارگاه‌های مختلفی به صورت روزانه در حال فعالیت هستند و بانوان پیشکسوت دوران دفاع مقدس در کنار جوانان انقلابی از هیچ تلاشی برای کمک به جامعه و بحران موجود دریغ نمی کنند.

دوسعلی وند با تاکید بر اینکه کارهای جهادی بانوان امروز نشات گرفته از همان فرهنگ حاکم بر چایخانه یا رختشویخانه خوزستان است که مرکز و نماد ایثار و جهاد بانوان اهوازی بود، گفت: یکی از این کارگاه‌ها مجموعه فرهنگی ورزشی شهید جهان‌آرای اهواز است که تولید روزانه تا یک هزار لباس مخصوص کادر درمان را انجام می‌دهند و از دیگر مراکز فعال می توان به حسینیه ثارالله و مرقد علی بن مهزیار اهوازی نام برد.

مسئول امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به اینکه بسیاری از این بانوان فعالین حوزه دفاع مقدس هستند، افزود: حضور جهادی بانوان مدت هاست در اهواز کلید خورده و در سایر شهرستان‌ها نیز دنبال خواهد شد و تا از بین رفتن این ویروس در کنار مردم و کادر بهداشت و درمان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار