فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خبر داد؛

ضدعفونی بیش از ۳ هزار نقطه خراسان‌ شمالی به صورت مستمر

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: بیش از سه هزار نقطه خراسان‌ شمالی به صورت مستمر توسط گروه‌های جهادی، نیرو‌های بسیج و شهرداری ضدعفونی و پاکسازی می‌شوند.
کد خبر: ۳۹۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ - 05April 2020

بیش از 3 هزار نقطه خراسان‌شمالی به صورت مستمر ضدعفونی و پاکسازی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «ابوالقاسم چمن» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی امروز در نشست ستاد مقابله با ویروس کرونا که در محل استانداری برگزار شده بود، اظهار داشت: پدافند دفاع زیستی و بیولوژیکی در سطح کشور توسط ۱۰ قرارگاه نیروی زمینی سپاه انجام شده است.

وی گفت: بیش از سه هزار نقطه خراسان‌ شمالی به صورت مستمر توسط گروه‌های جهادی، نیرو‌های بسیج، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی ضدعفونی و پاکسازی می شود.

چمن خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیتی که استان ما در خصوص گروه جهادی و تیپ مردم پایه دارد، از حضور تیپ ۴۷ سلمان و زرهی نیشابور در خراسان شمالی به منظور پاکسازی جلوگیری به عمل آمد و این ظرفیت در سطح استان با گروه جهادی و همکاری شهرداری‌ها و دستگاه‌های ذیربط انجام می‌شود.

وی از آغاز پاکسازی و ضدعفونی کردن سطح شهری استان به صورت بسیار گسترده و وسیع خبر داد و افزود: در صورت مساعد بودن هوا، فردا شب در بجنورد عملیات پاکسازی و ضدعفونی کردن توسط نیرو‌های پیاده، موتوری و ماشینی سپاه استان انجام می‌شود و در روز‌های بعدی نیز در شیروان و اسفراین این عملیات اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ادامه داد: مدیران شهرستان‌های مختلف نیز می‌توانند با همکاری فرماندهان سپاه در آن شهرستان، ارتباط بگیرند و مراکز و اماکن ویژه را ضدعفونی کنند و عملیات ضدعفونی کردن سطح استان تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها