معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی:

مرخصی ۱۷۸ نفر از جانبازان خراسان شمالی به دلیل ویروس کرونا

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی گفت: ۱۷۸ نفر از جانبازان، شیمیایی‌ها و کسانی که بیماری زمینه‌ای و نقص ایمنی داشتند در دستگاه‌های اجرایی شناسایی شدند که به آن‌ها مرخصی داده شد.
کد خبر: ۳۹۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴ - 05April 2020

مرخصی ۱۷۸ نفر از جانبازان و شیمیایی‌های خراسان شمالی به دلیل ویروس کرونابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «علی بیگ زاده» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی در جلسه مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: از هفت هزار و ۹۰۴ نفر کارمند استان، دو هزار و ۶۰۴ نفر در دستگاه‌های اجرایی حضور دارند که حضور یک سوم کارکنان رعایت شده است.

وی بیان کرد: ۱۷۸ نفر از جانبازان، شیمیایی‌ها و کسانی که بیماری زمینه‌ای و نقص ایمنی داشتند در دستگاه‌های اجرایی شناسایی شدند که به آن‌ها مرخصی داده شد.

بیگ زاده ادامه داد: ۱۲۱ نفر از همسران کارکنان کادر درمان نیز به آن‌ها مرخصی یا دورکاری تعلق گرفت و همچنین تعداد ۴۸۵ نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان که محل کار آن‌ها با محل سکونت یکی نیست، شناسایی شدند و به آن‌ها مرخصی داده شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی از ابتلای ۴۱ نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به ویروس کرونا و یا مشکوک به آن خبر داد و افزود: متاسفانه سه نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان بر اثر ابتلا به کرونا فوت شدند.

وی خاطرنشان کرد: از تاریخ ۲۳ فروردین ماه بر اساس تصمیم کشوری، دو سوم کارکنان می‌توانند در ادارات حضور یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار