فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان:

حرکت‌های جهادی در جامعه اسلامی نهادینه شده است

سردار حسن شاهوارپور با بیان اینکه حرکت‌های جهادی در فرهنگ جامعه اسلامی ما نهادینه شده و تنها مختص کشور ما است، گفت: اکنون ویروس کرونا بسیاری از کشور‌های مدرن و پیشرفته جهان را از پای درآورده و ناامید کرده است، اما نهضت خدمت‌رسانی به مردم در کشور اسلامی ایران روز به روز پررنگ‌تر می‌شود.
کد خبر: ۳۹۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ - 06April 2020

حرکت‌های جهادی در جامعه اسلامی نهادینه شده استبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان امروز در آیین توزیع شش هزار بسته غذایی و بهداشتی بین مناطق محروم استان در مجموعه ورزشی شهید جهان آرا اهواز اظهار داشت: افرادی که شغل آن‌ها خدمات است، بیشتر از سایرین در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند و حمایت از این افراد ضروری است.

وی افزود: همچنین تعدادی از خانواده‌های جانبازان شیمیایی و دارای بیماری‌های مزمن در شرایط سخت کنونی با مشکلات جدی برای تهیه اقلام غذایی و بهداشتی مواجه هستند که امید است با این حمایت‌ها بتوانیم بخشی از مشکلات آن‌ها را کاهش دهیم.

فرمانده سپاه خوزستان در ادامه بیان کرد: جامعه پرستاران و پزشکان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هفته هاست که در حال خدمت‌رسانی و ایثارگری هستند و در کنار این مجموعه گروه‌های جهادی و بسیج به صورت شبانه روزی برای ضدعفونی، غربالگری، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و غذایی بین نیازمندان پای کار هستند.

وی گفت: آمریکا و کشور‌های اروپایی که مدرن‌ترین امکانات پزشکی و درمانی را در اختیار دارند، مقابل ویروس کرونا کم آورده اند؛ اما مجاهدت‌های بسیجیان، جامعه پزشکی و گروه‌های جهادی برای مقابله با این ویروس نامیمون به مراتب ابزاری قدرتمندتر از تجهیزات پزشکی روز دنیا است.

سردار شاهوارپور افزود: بسیج جامعه پزشکی نیز در هفته‌های اخیر با تمام ظرفیت پای کار آمده است و جا دارد از تمامی مجموعه‌های خدمت‌رسان برای این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها صمیمانه قدردانی کنیم؛ چرا که این ایثارگری‌ها در هیچ نقطه‌ای از جهان قابل مشاهده نیست.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: کمک به تقلیل آلام مردم، هنر مجاهدانه‌ای است که در شرایط کنونی و تعطیلی بازار و فعالیت‌های اقتصادی در اولویت قرار گرفته است؛ برخی از خانواده‌ها که درآمد خود را از دست داده اند، برای تهیه اقلام ضروری زندگی با مشکل جدی مواجه شده اند.

وی گفت: این حرکت‌های جهادی در فرهنگ جامعه اسلامی ما نهادینه شده و تنها مختص کشور ما است؛ اکنون ویروس کرونا بسیاری از کشور‌های مدرن و پیشرفته جهان را از پای درآورده و ناامید کرده است؛ اما نهضت خدمت‌رسانی به مردم در کشور اسلامی ایران روز به روز پررنگ‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها