حرکت کاروان «نسیم انتظار» فردا آغاز می‌شود/ ضدعفونی معابر و پخش مولودی در سطح شهر

مدیر آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی (ع) از برگزاری کاروان نسیم انتظار خبر داد و گفت: این کاروان علاوه بر پخش مولودی در شرق و جنوب شرق تهران، همزمان با روز میلاد امام عصر (عج) در بیمارستان صحرایی سپاه حضور می‌یابد.
کد خبر: ۳۹۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ - 07April 2020

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، کاروان «نسیم انتظار» همزمان با نیمه شعبان به همت امامزاده روح الله الحسنی (ع) برگزار می‌شود.

حرکت کاروان نسیم انتظار از میدان امام خمینی (ره) / ضدعفونی معابر و پخش مولودی

حجت‌الاسلام «حجر رسولی» مدیر آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی (ع) با اشاره به برپایی کاروان نسیم انتظار به مناسبت میلاد مهدی موعود (عج) اظهار داشت: در این مراسم که چهارشنبه ۲۰ فروردین‌ماه برگزار می‌شود، حرکت کاروان شادی نسیم انتظار از میدان امام خمینی (ره) تهران آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه کاروان نسیم انتظار برا مردم نقاط مختلف شرق و جنوب شرق تهران برای میلاد امام عصر (عج) برنامه اجرا می‌کند، افزود: این کاروان پس از حرکت از میدان امام خمینی (ره)، به سمت میدان وحدت اسلامی و سپس به خیابان‌های شوش، تختی، هرندی، مولوی، ری، ۱۷ شهریور، شیرازی و ایران می‌رود.

حرکت کاروان «نسیم انتظار» فردا آغاز می‌شود/ ضدعفونی معابر و پخش مولودی در سطح شهر

حجت‌الاسلام «رسولی» با اشاره به اینکه کاروان نسیم در سطح شهر مولودی و سرود پخش می‌کنند، گفت: کاروان شادی نسیم انتظار با ۳۰ موتورسوار بسیجی همراه با پرچم‌های مزین به نام امام زمان (عج) و چند ماشین برای پخش صوت سرود و مداحی است. همچنین دو دستگاه کارواش برای ضدعفونی منازل و ماشین‌ها فعالیت می‌کنند و در محله هرندی و ایران نیز ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی توزیع می‌شود.

حضور کاروان نسیم انتظار در بیمارستان همزمان با نیمه شعبان

مدیر آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی (ع) با بیان اینکه کاروان نسیم انتظار برای بیماران کرونا در بیمارستان‌ها نیز برنامه پیش‌بینی کرده است، افزود: پنج‌شنبه همزمان با روز نیمه شعبان ولادت حضرت ولیعصر (عج) نیز کاروان نسیم انتظار در بیمارستان صحرایی سپاه برای توزیع اقلام بهداشتی و همچنین مولودی خوانی برای کادر درمانی و بیماران حضور می‌یابد تا فضایی شاد برای بیماران کرونا و پرستاران ایجاد کرده و روحیه این افراد را ارتقا دهد.

توزیع مواد ضدعفونی درب منازل خانواده شهدای مدافع حرم

وی با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی برای خانواده شهدا، تصریح کرد: یکشنبه ۲۴ فروردین‌ماه اقلام بهداشتی و ماسک و مواد ضدعفونی در منازل شهدای مدافع حرم توزیع خواهد شد. همچنین در امامزاده روح الله الحسنی (ع) روزانه بیش از یک هزار ماسک بین مردم توزیع می‌شود و عملیات ضدعفونی معابر همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار