فرمانده بسیج ادارات سپاه تهران بزرگ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

غربالگری مراجعان به ادارات توسط بسیجیان/ برگزاری رزمایش مقابله با کرونا توسط بسیجیان ادارات

حمیدرضا قریشی گفت: تمام کارکنان وزارتخانه‌ها و ادارات و مراجعه‌کنندگان، در هنگام ورود به ادارات توسط بسیجیان غربالگری می‌شوند و هر فردی که بیمار باشد از ورود او به اداره جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۳۹۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲ - 10April 2020

جلوگیری از ورود کارمندان و مراجعین به ادرات با تب سنجی و تست اکسیژن ریه/رزمایش بسیجیان ادارات با حضور سردار یزدیسرهنگ پاسدار «حمیدرضا قریشی» فرمانده بسیج ادارات و وزارتخانه‌های سپاه تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره اقدامات انجام شده برای مقابله با گسترش ویروس کرونا، به فعالیت بسیجیان ادارات و وزارتخانه‌ها در ۴۶۰ نقطه تهران برای ضد عفونی معابر اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج سپاه تهران بزرگ در ۳۶ اداره و وزارتخانه حضور دارد که شامل ۷۶ حوزه و یک‌هزار و ۲۰۰ پایگاه بسیج با ۱۷۶ هزار بسیجی می‌شود؛ بدین ترتیب ۴۸ درصد کارمندانی که در تهران حضور دارند، بسیجی هستند.

وی افزود: یکشنبه ۲۴ فروردین ساعت هفت صبح سردار «یزدی» فرمانده سپاه تهران بزرگ به همراه دکتر «زالی» فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران در رزمایش بسیجیان ادارات و وزارتخانه‌ها که از میدان هفت تیر تا میدان ولی عصر (عج) خواهد بود، شرکت می‌کنند.

قریشی ادامه داد: در این رزمایش مدعوین از خودرو‌ها و تجهیزاتی که برای مقابله با کرونا توسط بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، بازدید می‌کنند و بعد از سان دیدن فرمانده سپاه تهران بزرگ، در میدان ولی عصر (عج) با اعلام رمز عملیات، بسیجیان به سمت ادارات خود جهت انجام عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن، حرکت می‌کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: ضدعفونی معابر و اماکن توسط بسیجیان با محلول‌های ارگانیک و الکی و گاز «ازن» صورت می‌گیرد و حتی در این رابطه از تکنولوژی‌های جدید نیز مانند تکنولوژی «یو.وی.سی» نیز استفاده می‌کنیم.

فرمانده بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها تصریح کرد: تمام کارکنان وزارتخانه‌ها و ادارات و مراجعه‌کنندگان، در هنگام ورود به ادارات توسط بسیجیان غربالگری می‌شوند و در این رابطه علاوه بر تب‌سنجی، با استفاده از دستگاه‌های جدیدی که در اختیار داریم، میزان اکسیژن ریه افراد را هم اندازه گیری می‌کنیم.

وی تأکید کرد: بدین ترتیب هر فردی که بیمار باشد، از ورود او به اداره جلوگیری می‌شود و حتی با استفاده از قوانین می‌توانیم هر فرد بیماری که وارد اداره می‌شود را توبیخ کنیم؛ در این رابطه فرماندهان ما در ادارات نیز اجازه دارند چنانچه مدیری، کارمندی که بیمار است را وادار کند در اداره حاضر شود، توبیخ کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار