حجت‏الاسلام ولی‏الله مصائبی:

دفاع مقدس معادلات معمول جهان را بر هم زد

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: دفاع مقدس در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحلیل‌های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد.
کد خبر: ۳۹۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۸ - 28September 2013

دفاع مقدس معادلات معمول جهان را بر هم زد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام ولیالله مصائبی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس معادلات معمول جهان را بر هم زد و همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه، ایثار و پایداری آزادگان جهان میدرخشد.
وی افزود: 31 شهریور ماه، سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.


مصائبی تصریح کرد: دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساسترین و بارزترین برهههای حیات راستین این ملت است.


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان اضافه کرد: دفاع امت اسلامی ایران برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخار آفرین مبارزات حقطلبانه یک ملت سترگ، فروزان خواهد بود.


وی افزود: پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، در سایه هدایتهای رهبر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضتهای آرمانگرا و ایدئولوژی جهانگیر شد.


مصائبی اظهار داشت: دفاع مقدس ما در زمینههای مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی و  فرهنگی توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحلیلهای مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد.


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان اضافه کرد: این حادثه عظیم، بیشک در یاد ملت بزرگ ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسهآفرینی را در نسلهای بعد بر جای خواهد گذاشت.


وی خاطرنشان کرد: یاران مردانه رفتند اما هنوز تکبیر وفاداریشان از منارههای غیرت این دیار به گوش میرسد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی رحمتی
|
-
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
0
0
ازصحبت های استاد مصائبی زیاد بنویسید. واقعا عالی بود
رضایی
|
-
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
0
عالی بود ازاستاد بیشتر بنویسید
نظر شما
پربیننده ها