عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نیروهای مسلح همچون دفاع مقدس در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند

محمداسماعیل سعیدی گفت: نیرو‌های مسلح به تنها از دیرباز برای شکست تمام توطئه‌های دشمنان پای کار بوده‌اند؛ بلکه امروز هم که با پدیده شومی همچون ویروس کرونا درگیر هستیم، این نیرو‌های جان‌برکف در خط مقدم مبارزه با این بیماری در کنار دولت و مسوولان مربوطه جهاد می‌کنند.
کد خبر: ۳۹۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵ - 09April 2020

///محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص مجاهدت‌های نیروهای مسلح برای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و دفاع از تمامیت ارضی کشورمان اظهار داشت: نه‌تنها در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و پس از آن دوران در جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت و کشورمان، نیروهای مسلح برای شکست تمام توطئه‌های دشمنان پای کار بودند، بلکه امروز هم که با پدیده شومی همچون ویروس کرونا درگیر هستیم، این نیروهای جان‌برکف در خط مقدم مبارزه با این بیماری در کنار دولت و مسوولان مربوطه جهاد می‌کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حافظه تاریخی ملت به طور حتم ایثارگری‌ها و فداکاری‌های پاسداران را به خاطر خواهد سپرد، افزود: مجموعه جان‌برکفان سپاه پاسداران با فرهنگ علوی و حسینی و ولایت‌مداری خود در طول 40 سال پیروزی انقلاب به خوبی از حریم کشور، انقلاب و مردم دفاع کرده است.

وی با اشاره به خدمات پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی، ادامه داد: نیروهای سپاه پاسداران علاوه بر خدمات داخلی، در عرصه بین‌المللی نیز درخشش فوق العاده‌ای داشته‌اند که یکی از افتخارات آن عملکرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که به نماد افتخار ملت ایران و جهان اسلام تبدیل شد.

سعیدی با بیان اینکه سپاه پاسداران یکی از پرافتخارترین و قوی‌ترین ساختارهایی است دشمنان از آن واهمه دارند، ادامه داد: این نشان می‌دهد پاسداران سپاه مسیر درستی را طی کرده و با ادامه دادن همین مسیر حافظ کشور، نظام و مردم خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، خدمات پاسداران را در همه زوایا شایان توجه برشمرد و تاکید کرد: همین پاسداران بودند که در دوران دفاع مقدس وارد عرصه نظامی شده و در دوران سازندگی به آبادانی پرداختند و امروز هم در حوزه پیشرفت‌های تکنولوژیک در کشور حرف اول را می‌زنند.

این مقام مسوول با یادآوری اقدامات پاسداران سپاه در کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان تاکید کرد: پاسداران سپاه هیچ گاه از پای ننشستند به طوریکه امروز هم مشاهده می‌کنید در کنار مسئولان وزارت بهداشت و درمان یکی از بهترین یاوران دولت در خدمت‌رسانی به مردم در مبارزه با ویروس کرونا هستند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار