با صدور پیامی؛

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان درگذشت پدر شهیدان جلالی را تسلیت گفت

سردار عباس یوسفی به مناسبت درگذشت جانبار شاخص خوزستانی مرحوم «کاظم جلالی» پدر شهیدان «فیصل، ناجی و فرزانه جلالی» و همسر جانباز «مجیده غابشی» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ - 08April 2020

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان درگذشت پدر شهیدان جلالی را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اهواز، جانباز سرافراز 60 درصد خوزستانی «حاج کاظم جلالی» پدر شهیدان «فیصل، ناجی و فرزانه جلالی» و همسر جانباز «مجیده غابشی» در سن 70 سالگی دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مرحوم «کاظم جلالی» جانباز گرانقدر خوزستانی در 21 مهرماه سال 1359 در جریان حملات هوایی دشمن بعثی در منطقه ابوجلال شمالی مجروح و به همراه همسرش به درجه جانبازی و فرزندان گرانقدرش فیصل، ناجی و فرزانه جلالی نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خوزستان به مناسبت درگذشت جانبار شاخص خوزستانی مرحوم «کاظم جلالی» پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کردند؛

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم و شهید پرور جلالی؛

خبر تاسف بار درگذشت جانباز سرافراز 60 درصد حاج «کاظم جلالی» پدر شهیدان «فیصل، ناجی و فرزانه جلالی» و همسر جانباز «مجیده غابشی» که از قهرمانان و جان برکفان دوران دفاع مقدس بودند و شناسنامه هر کدام سند افتخاری برای تاریخ این آب و خاک است، موجب تألم و تأثر خاطر اینجانب شد.

 ایران اسلامی، بویژه استان خوزستان ،همه ی اقتدار، سربلندی، عزت و آسایش امروز خود را مدیون رشادت ها، از خود گذشتگی ها و ایثارگری های خانواده هایی است که با تأسی از سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تفسیر گر واقعی ایثارگری شده اند و بزرگ و کوچک، جان خود را فدای ارزش های مقدس اسلام، نظام و انقلاب کردند.
 بدون شک یاد و خاطره حماسه ها، فداکاری ها و از خودگذشتگی های جانبازان سرافراز در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.

عروج عارفانه جانباز گرانقدر زنده یاد «کاظم جلالی» که پس از تحمل سالها رنج و سختی ایام جانبازی، مشتاق دیدار با فرزندان شهیدش «فیصل، ناجی و فرزانه» بود، گوارای وجود پاکش باد.

 اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم شهدای جلالی و همسر مکرمه ایشان که از جانبازان فاطمی انقلاب هستند، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان، همچنین علو درجات آن جانباز معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

عباس یوسفی - اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها