در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

برگزاری نخستین جلسه «رزمایش همدلی و کمک مومنانه» در تهران

نخستین جلسه «رزمایش همدلی و کمک مومنانه» در تهران امروز به میزبانی سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ و در راستای اتحاد بین دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف در خدمت‌رسانی به نیازمندان بحث و تبادل نظر شد.
کد خبر: ۳۹۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ - 11April 2020

برگزاری نخستین جلسه «رزمایش همدلی و کمک مومنانه» در تهران/ اتحاد تمامی دستگاه‌ها برای پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب اسلامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نخستین جلسه «رزمایش همدلی و کمک مومنانه» در تهران امروز به میزبانی سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، حجت‌الاسلام «محمدحسن ابوترابی‌فرد» امام جمعه موقت تهران و نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار شد، در خصوص جلوگیری از موازی‌کاری در راستای اتحاد بین دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف در خدمت‌رسانی به نیازمندان در این ایام بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه نمایندگانی از کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سازمان حج و زیارت، سازمان اوقاف و امور خیریه، آستان قدس رضوی، سازمان تبلیغات اسلامی، گروه‌های جهادی و ... حضور داشتند تا به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان جامه عمل بپوشانند.

بر اساس این گزارش، رهبر معظم انقلاب اسلامی پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ مصادف با سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) در سخنانی مستقیم با ملت ایران تاکید کردند که «خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور برای مواسات و کمک به نیازمندان اتفاق بیفتد.»

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها