دریادار سیاری:

امروز در تامین نیازمندی‌های دفاعی دست نیاز به سوی دیگران دراز نمی‌کنیم

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: نیازمندی‌های دفاعی خود را تولید کرده ایم و درتامین نیازمندی‌های دفاعی در منطقه دست نیاز به سوی دیگران دراز نمی‌کنیم.
کد خبر: ۳۹۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ - 12April 2020

امروز در تامین نیازمندی‌های دفاعی دست نیاز به سوی دیگران دراز نمی‌کنیمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش در گفت‌وگویی در خصوص تحقق شعار سال (جهش تولید) اظهار داشت: معتقدم در تمام سال‌هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری کردند، نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای این شعار‌ها همیشه پیشگام بوده است؛ مثلا سال ۹۸ که سال رونق تولید بود شاهد فعالیت‌های چشم‌گیر نیرو‌های مسلح در این موضوع بودیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همه در حال تولید هستیم؛ به همین جهت در بحث تامین نیازمندی‌های دفاعی در منطقه امروز دست نیاز به سوی دیگران دراز نمی‌کنیم، زیرا نیازمندی‌های دفاعی خود را تولید کرده‌ایم.

وی گفت: در سال گذشته که سال رونق تولید نامگذاری شده بود ما در خط اول تولید بودیم و واقعا در صنایع سازنده به ویژه وزارت دفاع و در سازمان تحقیقات و جهاد نیرو‌ها در ارتش و دیگر نیرو‌های مسلح به خوبی پیش رفته‌ایم. قطعا بدانید در سال جاری که با عنوان جهش تولید نامگذاری شده است باز هم خط مقدم در تولید و پیشرو در این جبهه حتما نیرو‌های مسلح هستند.

وی تصریح کرد: ما حتما در سال ۱۳۹۹ می‌توانیم دستاورد‌های جدیدی را در نیرو‌های مسلح و ارتش رونمایی کنیم که نشان دهد در سال جدید که با عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، اقدامات ارزشمندی انجام می‌شود و این سیاست و این خط مشی را دنبال می‌کنیم.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار