مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمان:

پیام خون سردار شهید الله‌دادی، آزادی قدس شریف است

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله در آئین استقبال از پیکر مطهر شهید الله‌دادی گفت: این سردار دلاور سپاه اسلام، امروز به ندای زینب سلام الله علیها لبیک گفت.
کد خبر: ۳۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۹ - 22January 2015

پیام خون سردار شهید الله‌دادی، آزادی قدس شریف است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، حجت الاسلام محمدعلی محسنزاده شامگاه چهارشنبه در آئین استقبال از پیکر مطهر سردار شهید "محمدعلی اللهدادی" در فرودگاه کرمان، افزود: این فرمانده دلاور در دوران دفاع مقدس در لشکر پیروز ثارالله زبانزد خاص و عام بود و خبر شهادتش همرزمان را در اشک و آه فرو برد.

وی اظهار داشت: بعد از دوران دفاع مقدس نیز در فرماندهی سپاه الغدیر یزد چنان افتخار آفریدند که همشهریان من از ایشان به عنوان فرماندهای بی نظیر که همه وجودش ذوب در ولایت بود، یاد میکردند.

محسنزاده خاطر نشان کرد: وقتی ایشان از سپاه الغدیر برای پیوستن به سپاه قدس، تودیع شد، به سردار سلامی گفت، وقتی شهید کاظمی را تودیع کردید، از خداوند طلب شهادت کرد و من هم چنین آرزویی دارم، دعا کنید این تودیع منجر به شهادتم شود.

وی گفت: شهید اللهدادی یادآور اتفاقاتی است که شب عاشورا در کربلای معلی رخ داد و امروز او به ندای زینب سلام الله علیها لبیک گفت، لبیکی که سالیانی است مردم با شعار "کلنا عباسک یا زینب"، آنرا فریاد میزنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید، افزود: این دلاور، خود را فدای حرم و ناموس اهل بیت(س) و زینب کبری نمود و خون مطهرش نویدی برای آزادی قدس شریف است.

وی با یادآوری این جمله از حضرت امام که "راه قدس از کربلا میگذرد"، ابراز داشت: کربلا توسط فرزندان امام زمان(عج) و مکتب اهل بیت(ع) آزاد است و این نوید هست که ان شاالله مسجد الاقصی و قدس شریف به دست دلاورمردان جبهه توحید آزاد شود.

محسنزاده پیام خون شهدا را آزادی قدس و نابودی صهیونیسم پلید توسط رزمندگان دانست و اظهار امیدواری کرد به زودی توسط دلاورانی چون سردار حاج قاسم سلیمانی، صهیونیستهای پلید از سوراخ بیرون کشیده شوند و به مجازات اعمال ننگین خود برسند.

در این مراسم علاوه بر مردم شهیدپرور کرمان، جمعی از مسئولین کشوری و استانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها