مسئول عقیدتی سیاسی ارتش در غرب کشور:

شهدا باعث شدند امروز در مقابل قدرت های جهانی سربلند باشیم

مسئول عقیدتی سیاسی ارتش در غرب کشور، گفت: شهامت و رشادت شهدا باعث شد ما امروز در مقابل قدرت های جهانی سربلند باشیم و از موضع قدرت با آن ها گفتگو و مذاکره کنیم.
کد خبر: ۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳ - 30September 2013

شهدا باعث شدند امروز در مقابل قدرت های جهانی سربلند باشیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام سلیمانی مسئول عقیدتی سیاسی ارتش در غرب کشور اظهار داشت: اگر امروز در مقابل ابرقدرت های جهان یک قدم نیز عقب نمی نشینیم و سرافرازانه با آن ها دیدار می کنیم و آن ها مجبور به شنیدن حرف های ما هستند به خاطر شهامت و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس ذره ای مقابل آن ها پا پس نکشیدند.

وی افزود: ایران اسلامی امروز هرآنچه که از عزت و افتخار نصیب آن شده مرهون جانفشانی ها و رشادت های شهدا و رزمندگانی است که با تمام وجود برای استقلال و آبروی کشور تلاش کردند و سرانجام نیز توانستند با دستانی خالی کشور را از مهلکه جنگ نجات داده و پیروز نهایی لقب بگیرند.

حجت الاسلام سلیمانی یادآور شد، از سویی دیگر ایمان قوی که در وجود رزمندگان وجود داشت و همچنین هدایت های پیامبرگونه امام راحل (ره) سبب شد تا کشورمان با دستانی خالی از پس دشمنی برآید که از حمایت های همه جانبه غرب و شرق برخوردار بود.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز مانند نگینی در جهان می درخشد، انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل کنونی را یکی از وظایف مهم مسئولین خواند و بر آن تاکید کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار