با حضور سرلشکر موسوی؛

«رژه خدمت» ارتش آغاز شد

«رژه خدمت» ارتش صبح امروز با حضور امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» آغاز شد.
کد خبر: ۳۹۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ - 17April 2020

«رژه خدمت» ارتش آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم «رژه خدمت» روز ارتش با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» صبح امروز (جمعه) با قرائت آیاتی چند از قرآن کریم و با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مرکز آموزش‌های شهید امان‌اللهی نیروی زمینی ارتش آغاز شد.

در این مراسم امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش، حضور یافتند.

مقرر است که در این مراسم نمونه‌هایی از تجهیزات رفع آلودگی، بیمارستان‌های سیار، خودرو‌های طراحی و بهینه شده و همچنین کمک‌های مومنانه کارکنان ارتش برای امدادرسانی به ملت شریف ایران در مبارزه با ویروس کرونا از مقابل جایگاه ویژه عبور کنند.

به گفته امیر سرتیپ «محمودی» معاون اجرایی ارتش تجهیزات حاضر در این رژه، بلافاصله پس از عبور از جایگاه، برای اقدامات مردم‌یاری به مناطق کم‌برخوردار و دورافتاده ارسال خواهند شد.

مراسم رژه خدمت روز ارتش علاوه بر تهران در ۲۴ مرکز استان دیگر کشورمان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار