حجت‌الاسلام آل هاشم:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: فرهنگ دفاع مقدس مانند دژ بسیار مستحکمی است که هیچ‌گاه قابل تسخیر نیست، و ترویج این فرهنگ انقلاب را در برابر تهاجمات فرهنگی بیمه می‌کند.
کد خبر: ۳۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹ - 23January 2015

ترویج فرهنگ دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در مراسم یادبود امیر قاسمعلی ظهیرنژاد رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش که شب گذشته در مسجد قائم آل محمد واقع در میدان حق شناس برگزار شد، اظهار داشت: امیر ظهیرنژاد فردی مخلص و نظاممند بود.

وی افزود: هدایتهای صحیح نظامی این نظامی مخلص باعث شد تا دشمن در آذربایجان به اهداف خود نرسد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی که در سایه رهنمودهای امام خمینی(ره) و اتحاد و همدلی مردم و اعتقاد به اسلام به پیروزی رسید، امروز هم نیازمند همان وحدت و همدلی و اعتقاد به دین مبین اسلام است.

حجتالاسلام آل هاشم اضافه کرد: این انقلاب امروز به دست با کفایت مقام معظم رهبری و با رهنمودهای بی بدیل ایشان به تثبیت رسیده است.

وی با اشاره به نقش محوری ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حرکت ارتشیان انقلابی در 19 بهمن ماه 57 یعنی تنها چند روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه علوی و بیعت با امام راحل، کمر رژیم ستمشاهی را شکست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ارتش در تسریع پیروزی انقلاب اسلامی نقش ویژهای داشت، یادآور شد: بدنه ارتش سالم بود، و در داخل ارتش افراد حزب اللهی بودند که اعلامیههای حضرت امام(ره) را بین کارکنان پخش میکردند.

حجتالاسلام آل هاشم افزود: همین بدنه حزباللهی ارتش که جمع زیادی از فرماندهان و نیروها را شامل میشد، پیروزی انقلاب را تسریع بخشید؛ و همین افراد نیز در طول دفاع مقدس در کنار دیگر نیروها راه دشمن بعثی را سد کردند.

وی در ادامه با اشاره به برخی وقایع پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: از آنجا که دشمن بهواسطه پیروزی انقلاب اسلامی غافلگیر شد، لذا از همان اوایل انقلاب توطئههای خود را با هدف سرنگونی انقلاب نوپا آغاز کرد و در همین رابطه جنگ تحمیلی را علیه ملت ایران تدارک دید، که ارتش و سپاه دست در دست هم گذاشته و با تبعیت از ولایت فقیه اجازه ندادند دشمن به اهداف خودش یعنی تجزیه خاک ایران و تسلط بر نفت منطقه دست پیدا کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه جنگ با رهنمودهای حضرت امام(ره) و حضور هوشمندانه مقام معظم رهبری در مناطق جنگی به پیروزی رسید، افزود: امروز اگرچه جنگ نظامی نداریم، اما نیازمند فرهنگ دفاع مقدس هستیم.

حجتالاسلام آل هاشم تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس مانند دژ بسیار مستحکمی است که هیچگاه قابل تسخیر نیست، و باید قدردان کسانی باشیم که در دوران دفاع مقدس این مهم را به منصه ظهور رساندند.

وی عنوان کرد: دشمن فهمیده که در برابر ملت بزرگ ایران در جنگ نظامی نمی تواند کاری از پیش ببرد، لذا در صدد است تا با جنگ نرم، جوانان را از خانوداههایشان جدا کند و آنان را درگیر مسائل سخیفی چون مُدگرایی و مواد مخدر کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بیش از 20 سال است که به مسئولین تذکر میدهند که مراقب شبیخون و ناتوی فرهنگی و جنگ نرم دشمن باشید.

حجتالاسلام آل هاشم همچنین گفت: ایجاد تفرقه و اختلافافکنی بین اقوام ایرانی ازجمله دیگر اهداف دشمن در جنگ نرم است که ما باید برای مقابله با آن فعالیتهای فرهنگی خود را گسترش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار