وصیتنامه شهید «علی قلی‌نژاد»؛

ای جوانان شما مسئول هستید در برابر ملت‌های تحت ستم

در بخشی از وصیتنامه شهید «علی قلی‌نژاد» آمده است:‌ ای جوانان همه شما مسئول هستید در برابر ملت‌های تحت ستم فلسطین، لبنان، عراق و ... برخیزید و بکوشید تا با یاری الله و با رهبری امام، آن‌ها از زیر یوغ چپاولگران نجات دهید.
کد خبر: ۳۹۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰ - 03June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، در بخشی از وصیتنامه شهید «علی قلی‌نژاد» این گونه آمده است: ای جوانان همه شما مسوول هستید در برابر ملت‌های تحت ستم فلسطین، لبنان، عراق و ... برخیزید و بکوشید تا با یاری الله و با رهبری امام، آن‌ها از زیر یوغ چپاولگران نجات دهید.

وصیتنامه شهید:

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

آن‌هایی که در راه خدا مردند، مرده نیستند آن‌ها زنده هستند و در پیشگاه پروردگار روزیشان را می‌خورند.

درود بر حسین بن علی (ع) سالار شهیدان و اسوه شهامت و شجاعت و سلام بر یاران صدیقش که مانند پروانه به دور حسین جمع شدند و به شهادت رسیدند و عاشقانه در راه اسلام سوختند. با درود به رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خمینی و با سلام به روان پاک شهیدان راه خدا.

شهادت دریچه آزادی من از دنیا، شهادت منتهای حرکت یک مسلمان، شهادت آرزوی تمامی رزمندگان، شهادت آرزوی همه‌ی مشتاقان و عاشقان راه خدا است.

با سلام، ای ملت مسلمان من چه می‌توانم برای شما بنویسم و چه سفارشی می‌توانم به شما بکنم، این شما بودید که ما را پرورش دادید. این شما بودید که مارا تشویق و راهنمایی کردید. این شما بودید که مارا در راهمان امید دادید. اکنون خون ما چه ارزشی دارد که در راه خدا و رسول خدا و راه امامان و راه ولایت فقیه می‌باشد، ریخته شود. اگر انقلاب می‌خواهد با خون‌های ما آبیاری شود پس خون‌های ما در برابر آن ارزش ندارد، بگذار خون ما ریخته شود و انقلاب تداوم بیابد. ای بازوان انقلاب بجوشید و ای اسلامیان بخروشید تا با رهبری امام این مرد بزرگ، اسلام را در سراسر جهان برپا کنید.

ای جوانان همه شما مسوول هستید در برابر ملت‌های تحت ستم فلسطین و لبنان و عراق برخیزید و بکوشید تا با یاری الله و با رهبری امام آن‌ها از زیر یوغ چپاولگران نجات دهید. ای مردم بی تفاوت نباشید هر کدام هر چقدر می‌توانید بکوشید تا این انقلاب را به پیروزی برسانید. ای جوانان نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین در میدان نبرد شهید شد. مردان مبادا در غفلت بمیرید که علی در محراب شهید شد. جوانان مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر در میدان جنگ قطعه قطعه شد.

ای مادران مبادا از رفتن فرزندان خود به جبهه جلوگیری کنید، فردا جواب لیلا را در روز قیامت نمی‌توانید بدهید که علی اکبر و علی اصغر در میدان جنگ شهید شدند، نمی توانید جواب زینب را بدهید که شاهد شهید شدن هفتاد و دو تن شد. ای برادر و ای زن داداش و ای بچه های برادرم، شما همیشه پشتیبان امام و انقلاب بودید و با شهید شدن من پشتیبانی شما از امام و انقلاب زیادتر خواهد شد اگر من شهید شوم به من گریه کنید و به راه خودتان ادامه دهید که راه خدا و رسول می‌باشد.

ای قوم و خویشان بر من اشک تمساح نریزید اگر واقعا مرا دوست دارید راهم را ادامه دهید با شرکت در جبهه‌ها و کمک مالی در پشت جبهه‌ها، اسلام را یاری کنید.

ای برادران و ای خواهران، استغفار و دعارا فراموش نکنید که بهترین درمان برای تسکین درد‌ها می‌باشد و همیشه به یاد خدا باشید و در راه خدا قدم بردارید و وحدت را حفظ کنید. نگذارید دشمن بین شما تفرقه بیاندازد و شما را از روحانیت جدا کند. حضورتان را در جبهه حق علیه باطل ثابت نگه دارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها