باز روایی عملیات طریق القدس در سمنان

نشست بازروایی عملیات طریق القدس (فتح بستان) برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴ - 30September 2013

باز روایی عملیات طریق القدس در سمنان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس در سمنان، در این جلسه که با حضور پیشکسوتان و رزمندگان شرکت داشته در این عملیات برگزار شده بود، سرهنگ فریدون پهلوانی مدیرکل، ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر و تشکر از حضور رزمندگان در این بازخوانی، هدف از برگزاری جلسه را استخراج سوژه ها، اتفاقات و رویدادهای عملیات عنوان کرد.

وی افزود: حوادث و موارد ناب عملیات طریق القدس به صورت ملی در پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان، به نیابت از کشور طراحی و پیاده سازی خواهد شد.


سرهنگ پهلوانی افزود: در عملیات طریق القدس که امام خمینی (ره) آن را فتح الفتوح نامید، استان سمنان نقش اساسی و اثرگذاری را ایفا نمود که حاصل آن تقدیم 37 شهید بزرگوار از استان سمنان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: جهاد سازندگی استان سمنان با زدن جاده بر روی رمل به طول بیش از 14 کیلومتر در کمتر از یک ماه، نقش تعیین کننده خود را ایفا نمود که این از افتخارات استان می باشد.


در ادامه جلسه راویان و رزمندگان شرکت داشته در عملیات، هر یک جداگانه در خصوص چگونگی اعزام از شهرستان، آموزش های گذرانده، آمادگی های روحی، معنوی و جسمانی قبل از عملیات و چگونگی شرکت در عملیات مطالبی را بیان نموده و خاطرات تلخ و شیرین آن دوران را بازگو نمودند.


در این جلسه مقرر شد جلسات دیگری نیز در شهرستان شاهرود با جهادگران برگزار گردد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار