موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌مناسبت سالروز واقعه طبس در بیانیه‌ای نوشت:

«واقعه طبس» تکرار شکست سپاه ابرهه در حمله به خانه خدا بود

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت سالروز واقعه طبس در بیانیه‌ای نوشت: «بالاترین مقامات سیاسی و نظامی کاخ سفید عملیاتی را با هدف آزادسازی جاسوسان خود طراحی و اجرا کردند؛ اما غافل از اینکه این بار ماجرای حمله لشکر ابرهه به کعبه در عمق صحرای طبس در ایران تکرار می‌شود و ارتش پوشالی آمریکا توسط ذرات شن زمین‌گیر خواهد شد.»
کد خبر: ۳۹۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ - 23April 2020

بیانیه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت سالروز واقعه طبسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت سالروز واقعه طبس بیانیه‌ای را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: «پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۹ در تاریخ کشور، مصداق آیه شریفه «وَ مَكرُوا مكْراً و مَكَرْنا مكراوهُمْ لایَشْعرونَ» است. روزی که شیطان بزرگ، بار دیگر در دستیابی به توطئه های شوم خود ناکام ماند و با اراده خداوند متعال شکست خفت بار دیگری را متحمل شد.

بالاترین مقامات سیاسی و نظامی کاخ سفید با نظارت مستقیم «جیمی کارتر» رئیس جمهور وقت آمریکا با اطمینان به نیروهای به اصطلاح! ویژه ارتش این کشور (دلتا فورس) عملیاتی را با هدف آزادسازی جاسوسان خود که در بند دانشجویان پیرو خط امام (ره) بودند، طراحی و اجرا کردند؛ اما غافل از اینکه این بار ماجرای حمله لشکر ابرهه به کعبه در عمق صحرای طبس در ایران تکرار می‌شود و ارتش پوشالی آمریکا توسط ذرات شن زمین‌گیر خواهد شد. این حادثه ثابت نمود که انقلاب اسلامی ایران به یمن وجود امام خمینی (ره) مورد عنایت و لطف الهی بوده و صد البته که هیچ نیرویی بالاتر از یدالله نیست.

امروز که درست 40 سال از آن واقعه می‌گذرد، فرصت مناسبی است تا رهبران کاخ سفید از خواب غفلت برخاسته و از چهار دهه توطئه‌ها و بداندیشی‌هایی که در حق ملت ایران روا داشته‌اند، درس عبرت گیرند. مقایسه 40 سال رشد، افتخار و بالندگی جمهوری اسلامی ایران با شکست‌های متعدد ارتش آمریکا که در طول این سال‌ها کیلومترها دورتر از مرزهای خود در نقاط مختلف جهان متحمل شده‌اند، به روشنی بن بست استراتژیک آمریکا را در قبال ایران اسلامی و ملت‌های مسلمان منطقه نمایان می‌سازد.

جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب ثابت کرده که حفظ عزت سیاسی و تمامیت ارضی کشور، همواره از اولویت‌های نظام بوده و خواهد بود. سرنگونی پهپادهای جاسوسی آمریکا در آسمان کشور و دستگیری نیروهای متجاوز آمریکایی در مرزهای آبی کشور در خلیج فارس گواه این مدعا در سال‌های اخیرند. ملت بزرگ ایران نشان داده که همواره در تنگناها و شرایط دشوار، دست به کارهای بزرگ زده است و پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف علیرغم تحریم‌های خصمانه آمریکا نشان پیروزی اراده ملت بر توطئه های شیطان بزرگ است. امروز «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» نه صرفا یک شعار بلکه حقیقتی اثبات شده برای تمامی ملت‌های آزاده جهان است.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن گرامیداشت سالروز این واقعه، یاد و خاطره شهید «منتظر قائم» را گرامی می‌دارد و یکی از رسالت‎های خود را نمایش صادقانه و بدون تحریف توطئه‌ها و شکست‌های آمریکا در تاریخ انقلاب اسلامی می‌داند.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار