مسئول عقیدتی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

رمضان ماه استفاده از فرصت‌هاست

حجت‌الاسلام «حسین الوند» گفت: رمضان، ماه استفاده از فرصت‌هاست و لحظه لحظه این ماه بزرگ، فرصتی برای قرب به خداست؛ فرصتی طلایی برای شب زنده داری، سحرخیزی و عبادت است.
کد خبر: ۳۹۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ - 26April 2020

ماه رمضان، ماه استفاده از فرصت هاست

حجت‌الاسلام «حسین الوند» مسئول عقیدتی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در گرگان اظهار داشت: مبارک رمضان ماه ضیافت الهی است؛ ماهی است عظیم و با برکت که همه مردم به ضیافت الهی دعوت شده اند.

وی افزود: عظمت این ماه مبارک از سخن پیامبر اکرم (ص) روشن می شود، آنجا که فرمودند: «(رمضان ماهی است که) نزد خدا بهترین ماه‌ها و روزهایش بهترین روزها، شب هایش بهترین شب‌ها و ساعاتش بهترین ساعت هاست.» برکت و رحمت خداوند در این ماه بر بندگانش نازل می شود؛ آنچنان که از پیامبر اکرم نقل شده که نفس‌های روزه‌داران، در این ماه پاداش تسبیح دارد، خوابشان عبادت است و دعاهایشان مستجاب.

الوند گفت: رمضان، ماه استفاده از فرصت‌هاست؛ لحظه لحظه این ماه بزرگ، فرصتی برای قرب به خداست؛ فرصتی طلایی برای شب زنده داری، سحرخیزی و عبادت است؛ فرصتی برای مناجات با قادر متعال و آشتی با او، فرصتی برای ما بندگان گناهکار که از گناهمان توبه کنیم و به سوی او بازگردیم.

وی بیان داشت: رمضان که ماه نزول قرآن است، فرصتی برای تلاوت قرآن و تدبر در معانی و مفاهیم آن و عمل به دستورات نورانی‌اش است. امید آن که در این ماه عظیم و با برکت، با عمل به دستورات و توصیه‌های وارده، نهایت استفاده را از آن ببریم و با جسمی پاک و روحی مطهر از آن خارج شویم.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار