در طول بزرگداشت هفته دفاع مقدس:

باغ موزه دفاع مقدس همدان، میزبان 10 هزار بازدید کننده بود

مدیر باغ موزه دفاع مقدس استان همدان گفت: در ایام ا... بزرگداشت هفته دفاع مقدس قریب به 10 هزار نفر از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.
کد خبر: ۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹ - 01October 2013

باغ موزه دفاع مقدس همدان، میزبان 10 هزار بازدید کننده بود

"خلیل الهی تبار" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در همدان اظهار داشت: تعداد 9 هزار و 972 نفر در طول 7 روز از این موزه بازدید کردند و این در حالیست که حدود 8 هزار نفر نیز علاوه بر این تعداد در مراسم شب های خاطره حضور یافتند.


سرهنگ پاسدار الهی تبار در ادامه اضافه کرد: میزان بازدید از این مرکز فرهنگی دفاع مقدس در طول مهر ماه سال 1391 تعداد 9 هزار و 607 نفر بوده است و امسال بازدید ها با افزایش قابل توجهی مواجه بوده است.


3 مهرماه بیشترین بازدید کننده را به خود اختصاص داد.


وی با بیان اینکه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس رایگان بوده است، به آمار روزانه بازدید های مردمی در این ایام اشاره کرد و گفت: اولین روز از هفته دفاع مقدس در 31 شهریور ماه تعداد 493 بازدید کننده، دومین روز از هفته دفاع مقدس در اول مهرماه تعداد 554 نفر، سومین روز با یک هزار و 85 نفر، چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با 3 هزار و 275 نفر دارای بیشترین بازدید کننده،4 مهر ماه با یک هزار و 653 بازدید کننده، ششمین روز از این ایام با 2 هزار و 214 نفر و آخرین روز از هفته دفاع مقدس 698 نفر بازدید کننده را دارا بوده است.  


الهی تبار اعلام داشت: در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس سالجاری، باغ موزه دفاع مقدس شب ها و روزهای به یادماندنی را از زمان افتتاح تا کنون شاهد بوده است و این نشان از اظهار ارادت ملت قدرشناس نسبت به حماسه های فرزندان خویش و توجه نسل جوان به آشنایی با معارف ارزشمند سال های حماسه و ایثار است.

نظر شما
پربیننده ها