وصیتنامه شهید حسین قدیریان:

به عنوان یک سرباز اسلام، امام خود را تنها نگذارید

طلبه شهید «حسین قدیریان» در فرازی از وصیتنامه خود نوشته است: من از همه مومنین و مسلمین می‌خواهم به عنوان یک سرباز اسلام، کمی به خود بیایند و امام خود را تنها نگذارند و وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند.
کد خبر: ۳۹۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰ - 05May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، طلبه «حسین قدیریان» در سال 1339 در شهر گرگان به دنیا آمد. دوره ابتدایی و راهنمایی را در مدرسه عنصری سابق به پایان رساند. سپس در هنرستان شهید نصیری در رشته راه و ساختمان به تحصیل پرداخت و مدرک دیپلم را کسب کرد.

یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به واسطه یکی از دوستان روحانی‌اش، وارد حوزه علمیه و یکسال و نیم در حوزه علمیه قم مشغول تحصیل شد و پس از افتتاح مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان، به شهرش بازگشت و زیر نظر آیت الله نورمفیدی در همان مدرسه تحصیلات خود را ادامه داد.

پس از شروع جنگ تحمیلی، به عنوان یک طلبه، پای در عرصه جهاد گذاشت و سه مرحله در سالهای 59 و 60 به جبهه اعزام شد. مرحله چهارم در عملیات «بیت المقدس» که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، شرکت کر و در تاریخ 10 اردیبهشت سال 1361 در جبهه «دب حردان» در اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه والای شهادت نائل آمد.

بخشی از وصیتنامه شهید:

وقتی نور خدا در دلم راه پیدا کرد با کمال رغبت به سوی مطلوبم شتافتم و اینکه چند سفارش دارم که می نویسم. من از همه مومنین و مسلمین می خواهم به عنوان یک سرباز اسلام، کمی به خود بیایند و امام خود را تنها نگذارند و وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند.

و یک سفارش به خانواده عزیزم دارم. چون این راه را با خودم با کمال میل انتخاب کرده ام، از خانواده ام می خواهم بعد از کشته شدنم، کوچکترین ناراحتی و غمی نداشته باشند چون ناراحتی شما باعث آزار روحم می شود. خداوند کلیه مسلمین و مومنین را موفق و پیروز بگرداند.

به عنوان یک سرباز اسلام، امام خود را تنها نگذارید

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار