گام دوم/ سردار نوری‌نژاد تأکید کرد؛

اهتمام ناجا در نهادینه‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی در اولین جلسه ستاد نهادینه‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: این بیانیه برای نیروی انتظامی یک اولویت بوده و در سال ۹۹ نیز آن را دنبال خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۹۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ - 05May 2020

اهتمام نیروی انتظامی برای اجرای این بیانیه در سال ۹۹به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، اولین جلسه ستاد نهادینه سازی گام دوم انقلاب در ناجا با حضور سردار «نوری‌نژاد» رئیس ستاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سردار «قصری» رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده ناجا در این جلسه، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب برای ناجا یک اولویت بوده و در سال ۹۹ نیز آن را دنبال خواهیم کرد.

رئیس ستاد بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این حوزه، در بین نیرو‌های مسلح از عملکرد خوب و قابل قبولی برخوردار بوده و باید الگوی ابتکاری خود را به خوبی مطرح و از آن دفاع کند تا سایرین بتوانند از تجربیات و این الگو در سازمان‌های خود استفاده کنند.

در این جلسه، سردار قصری رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و دبیر ستاد گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده در سال ۹۸ و برنامه‌های پیش رو ناجا در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ارائه کرد.

در پایان جلسه مقرر شد، رده‌های ناجا اقدامات خود را براساس محور‌های بیانیه گام دوم انقلاب با جدیت ادامه داده و در هفته ناجا دستاورد‌های نیروی انتظامی در این محیط عرضه شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار