خدایی سوری با اشاره به نامه رهبری به «دفاع پرس» گفت:

پیام مقام معظم رهبری به جوانان، دولتمردان غربی را سر در گم کرد

عضوکمیسیون امنیت ملی گفت: مقام معظم رهبری در نامه خود به جوانان اروپا به دولتمردان غرب و اروپا نشان داد که رهبر انقلاب اشرافیت کامل به جوانان دارد و همچنین به دولتمردان استکبار چگونگی نحوه درست وصحیح کار کردن با جوانان را آموزش دادند و پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا، سردرگمی را میان دولتمردان غرب ایجاد کرده است.
کد خبر: ۳۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳ - 27January 2015

پیام مقام معظم رهبری به جوانان، دولتمردان غربی را سر در گم کرد

حجت الله خدایی سوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، بزرگترین سلاح غرب در جنگ نرم را استفاده از رسانه مدرن دانست و گفت: مقام معظم رهبری برای مقابله با غرب از رسانه که سلاح غرب است، استفاده کردند، مقام معظم رهبری با استفاده از سلاح غرب، جهت مقابله با هجمه های دشمنان را به مسلمانان نشان دادند که ضرورت  دارد تا برای مقابله با هجمه های غرب از رسانه برای محکوم کردن غرب استفاده کنند.

وی افزود: دین اسلام و اجتهاد شیعه باید به روز باشد و فرق شیعه و مسلمانان با دیگر ادیان در این است که مسلمانان میخواهند به روز باشند.

نماینده مردم لرستان در خانه ملت با تأکید بر این مطلب که جوانان همچون کشتزاری میمانند که هنوز بذری درون آنها کاشته نشده است، لذا هر بذری مفیدی که در وجود این جوانان کاشته شود نتیجه مثمر ثمری به دست خواهد آمد، بیان کرد: جوانان باید برای آینده و مقابله با هجمه های دشمنان آماده باشند، زیرا که سیاستمداران علیه اسلام عناد دارند و سن این گروه نسبت به جوانان بالاتر است، لذا تغییر پذیری این افراد نسبت به جوانان کمتر است به همین دلیل است که مقام معظم رهبری جوانان را مخاطب نامه خود قرار دادند.

وی درخصوص اثرات پیام مقام معظم رهبری به جوانان گفت: مقام معظم رهبری در نامه خود به جوانان اروپا به دولتمردان غرب و اروپا نشان داد که رهبر انقلاب اشرافیت کامل به جوانان دارد و همچنین به دولتمردان استکبار چگونگی نحوه درست وصحیح کار کردن با جوانان را آموزش دادند.

خدایی سوری بیان کرد: مقام معظم رهبری در پیام خود به جوانان  از اسلام و اسلامیت به گونه منطقی دفاع کرد و ایشان جوانان را به تفکر، علم اندوزی، گفتگوی تمدن ها و مسائل دیگر دعوت کردند.

عضوکمیسیون امنیت ملی گفت: پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا، سردرگمی را میان دولتمردان غرب ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار