مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

استمرار نظام اسلامی ایران حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است

سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» گفت: آنچه که انقلاب اسلامی را تثبیت کرد خون شهدا در هشت سال دفاع مقدس بود و آنچه این نظام را استمرار بخشید، حفظ همین ارزش‌هاست و آنچه ما را در گام دوم انقلاب اسلامی کمک می‌کند، همین ابزار بسیار موثر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۹۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ - 14May 2020

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان، امروز در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان لرستان که با حضور «محمود ثمینی» معاون سیاسی - امنیتی استانداری لرستان در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار عبارت است از اعمال مشروع قدرت برای شکوه و سربلندی یک نظام سیاسی و رکن اساسی ماندگاری و بقاء یک حکومت است، این رکن در هر نظام سیاسی بر حسب نگاه ایدئولوژی حاکم، ماهیتی دارد، در جمهوری اسلامی ایران ماهیت اقتدار نظام سیاسی برآمده از آرمان و خون پاک شهیدان است که تضمین کننده حیات مرم است.

وی افزود: برای استمرار اقتدار نظام کارآمدی مسئولان و ارزشمداری دو مولفه موثر هستند که کارآمدی موفقیت در رفاه مردم و اجرای قوانین است و ارزشمداری، حفظ ارزش های اساسی است که همه ملت حاضرند جانشان را هم فدای این ارزش‌ها بکنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و دانشنامه دفاع مقدس کشور و استان‌ها، عامل اصلی استمرار این اقتدار است که شهدای گرانقدر به ما تقدیم کرده‌اند.

ناصر‌پور اضافه کرد: آنچه که انقلاب اسلامی را تثبیت کرد خون شهدا در هشت سال دفاع مقدس بود و آنچه این نظام را استمرار بخشید، حفظ همین ارزش‌هاست و آنچه ما را در گام دوم انقلاب اسلامی کمک می‌کند، همین ابزار بسیار موثر، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است.

این مسئول ادامه داد: هدف و مأموریت و ذات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس برای جا انداختن و راه انداختن این قرارگاه بزرگ است و اولویت ما همین است. اولویت استانداران، مدیران کل، فرمانداران و رؤسای سازمان‌ها هم باید همین باشد.

وی تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس ارزشی اساسی است که منشأ حیات نظام سیاسی ما است و نظام سیاسی ما تنها مرجع امنیت در این کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار