ما قوی هستیم/ فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج:

راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است

سردار سلیمانی با بیان اینکه راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است، گفت: اینکه امروز اهداف نظام علی‌رغم همه تحریم‌ها متوقف نشده است، به دلیل داشتن همان نگاه برگرفته از دوران دفاع مقدس است که در جامعه وجود دارد.
کد خبر: ۳۹۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ - 18May 2020

راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «یعقوب سلیمانی» فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج امروز در مراسم رونمایی از اپلیکیشن راهیان نور‌ مجازی که در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان (لانه جاسوسی) برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۴۰ سال است که مردم کشورمان در برابر انواع تحریم‌های خارجی اعمال شده از سوی دولت‌های استکباری قرار دارند، اما با وجود این مردم، کشورمان هر سال رو به جلو‌ حرکت کرده است؛ بر این اساس امسال چهلمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی را گرامی خواهیم داشت.

سردار سلیمانی افزود: اینکه امروز اهداف نظام علی‌رغم همه تحریم‌ها متوقف نشده است، به دلیل داشتن همان نگاه برگرفته از دوران دفاع مقدس است که در جامعه وجود دارد؛ چون این دیدگاهی است که باعث شد در دوران دفاع مقدس بعد از هشت سال مقاومت بتوانیم پیروز نهایی جنگ شویم.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است، ادامه داد: دانشجویان از قشری که بودند در شکل‌گیری راهیان نور نقش داشتند به همین جهت باید این نقش امروز پر رنگ‌تر از گذشته شود.

وی در ادامه به شرایط فعلی کشور در مقابله با ویروس کرونا اشاره و عنوان کرد: امروز مردم کشورمان به واسطه گسترش ویروس کرونا درگیر جنگی به مراتب سخت از دوران دفاع مقدس هستند؛ زیرا گسترش این ویروس بسیار خطرناک است که اگر نکات بهداشتی رعایت نشود، میزان افرادی که به واسطه ابتلا به این ویروس جان خود را از دست خواهند داد، به مراتب از تعداد شهدای دفاع مقدس بیشتر خواهد شد.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه کشورمان با وجود تحریم‌ها تاکنون به نسبت سایر کشور‌ها توانسته در برابر این ویروس عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: همه این توفیق‌ها به واسطه داشتن همان نگاه و تفکری است که از دفاع مقدس باقی مانده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: اگر امروز امکان حضور فیزیکی در یادمان‌های دفاع مقدس را نداریم، تلاش شده است که این کار از طریق فضای مجازی که نقش زیادی هم می‌تواند داشته باشد، صورت گیرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار