تفکر اسلامی امام راحل بزرگترین عامل شکست صهیونیسم در ایجاد تفرقه بین مسلمانان است

نماینده اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اسرائیل نفوذ در بین مسلمانان، ایجاد نفاق و تفرقه بین جهان عرب و کشورهای عرب اسلامی است تا بتواند به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کند.
کد خبر: ۳۹۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ - 19May 2020

تفکر اسلامی امام راحل بزرگترین عامل شکست صهیونیسم در ایجاد تفرقه بین مسلمانان استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سید احسن علوی نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس یک مکتب اسلامی در مقابل استکبار جهانی است و یک سال پس از پیروزی انقلاب با هوشیاری و عمق تفکر ناب اسلامی، امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان دفاع از انسانیت، آزادی و عدالت خواهی اعلام کردند.

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان ادامه داد: محور مقاومت شکافی بزرگ در میان حامیان استکبار، صهیونیست و آمریکا به وجود آورد تا مردم دنیا یقین کنند صدور انقلاب اسلامی برای دفاع از مظلومان جهان است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این روز توانست یک وحدت و آرمان واحدی برای فلسطین بین کشورهای اسلامی ایجاد کند و فلسطین را به نماد مظلومیت و آزادی خواهی اسلامی در صحنه جهانی تبدیل کند، آن هم در زمانی که یاس و ناامیدی بر مسمانان منطقه و جهان مستولی بود و کسی جرات دفاع از فلسطین و بیت المقدس را نداشت.

وی تصریح کرد: هدف اسرائیل از جنگ در فلسطین، نفوذ در بین مسلمانان، ایجاد نفاق و تفرقه بین جهان عرب و کشورهای عرب اسلامی است تا بتواند به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کند؛ اما پیروزی انقلاب اسلامی و تفکر اسلامی امام خمینی (ره) بزرگترین شکست بود و مانند صاعقه‌ای بر سر اسرائیل جهان خوار و ظالم بود.

نماینده اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: فلسطین جایگاه ویژه و ممتازی برای مسلمانان، مسیحیان و دیگر ادیان دارد. این کشور از نظر سیاسی، جغرافیایی دارای یکسری امتیازات خاصی است که هر از چند گاهی مورد توجه بوده و است و تفکر ایجاد کشوری صهیونیستی در این منطقه دلایل بسیاری دارد؛ مهمترین آن ایجاد تفرقه و اختلاف در جهان عرب و کشورهای اسلامی خاورمیانه است تا آرامش و سکون را از این منطقه آسیا و دنیای اسلام سلب کنند.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر نقش مهم و تعیین کننده محور مقاومت تصریح کرد: جبهه مقاومت در برابر کشورهای بسیاری که از جریان آمریکایی-صهیونیستی حمایت می‌کرد، باعث شد تا معادلات دشمنان به هم بخورد و موجب ضربه زدن به اهداف صهیونیست‌ها و از سوی دیگر موجب وحدت و یکپارچگی امت اسلامی شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار